Paikalliset Divarit

Seuraa 
Liittynyt28.2.2010

Eli tässä topicissa keskustellaan jonkun alueen divareista. Esim. neuvoa voi kysyä, mikä on hyvä divari tai halvin divari. Ilmoitatte vain paikkakunnan esim. "onko Tampereella hyviä divareita?" tms. Voi kertoa osoitteita tai kadunnimiä. Myös tietenkin nimiä neuvoa tervitseville.

Kommentit (2)

Vierailija

[quote author="A.N.K.K.A" time="11.06.2012 klo 10:31"]Kuinkahan moni oikeasti haluaa jakaa nämä omat paikat, en ainakaan minä ;) Todellisuudessa ne suurimmat aarteet hyvääm hintaan ovat todennäköisesti ihmisten ullakoilla ja kellareissa. Ne vain on unohdettu sinne ja kukaan ei välttämättä muista niiden olemassaoloa. Sitä päivää odotan kun jossain pihamyyjäisissä löytäisin hyvään hintaan ensimmäisiä taskukirjoja, mutta ainakaan vielä en ole löytänyt mitään mainittavaa. Ehkä sitten tulevaisuudessa. Ja tällaisia keskusteluja on tullut aina välillä menneinä vuosina ja kaikki ovat oikeastaan olleet turhia. Ankistit eivät halua paljastaa niitä omia "salaisia" paikkoja joinne joskus saattaa tulla halpoja sarjakuvia jonkin kuolinpesän yhteydessä. Mietinpä vain että onko tällä keskustelulla mitään muuta tulevaisuutta kuin upota tuonne viimeisille sivuille unohduksiin...

oon täysin samaa mieltä

Vierailija

Kuinkahan moni oikeasti haluaa jakaa nämä omat paikat, en ainakaan minä ;) Todellisuudessa ne suurimmat aarteet hyvääm hintaan ovat todennäköisesti ihmisten ullakoilla ja kellareissa. Ne vain on unohdettu sinne ja kukaan ei välttämättä muista niiden olemassaoloa. Sitä päivää odotan kun jossain pihamyyjäisissä löytäisin hyvään hintaan ensimmäisiä taskukirjoja, mutta ainakaan vielä en ole löytänyt mitään mainittavaa. Ehkä sitten tulevaisuudessa.

Ja tällaisia keskusteluja on tullut aina välillä menneinä vuosina ja kaikki ovat oikeastaan olleet turhia. Ankistit eivät halua paljastaa niitä omia "salaisia" paikkoja joinne joskus saattaa tulla halpoja sarjakuvia jonkin kuolinpesän yhteydessä.

Mietinpä vain että onko tällä keskustelulla mitään muuta tulevaisuutta kuin upota tuonne viimeisille sivuille unohduksiin...

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat