Miksi aina normaalimmat tarinat arvostellaan paremmiksi?

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Aina, kun olen katsonut julkaisuarvosteluja Aku Ankan sivuilla kaikki normaalimmat tarinat on arvosteltu paremmiksi kuin erikoiset tarinat. En ymmärrä miksi erikoiset tarinat eivät saa arvostusta, vaan arvostusta saavat vain ikuisella kaavalla pyörivät tarinat. Tämä on mielestäni ihmeellistä.

Kommentit (7)

Hiidenkirnu
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Jokaisella oma mielipiteensä millaisista tarinoista pitää enemmän, toiset pitävät aina samaan tapaan päättyvistä tarinoista, toiset taas mielummin haluavat jotakin uutta. Onko sillä sitten väliä mistä muut pitävät? Eihän sillä ole merkitystä vaan ennemmin se merkitsee mitä itse ajattelet. Poikkeavia arvosteluja kehiin ja uutta näkökulmaa asioihin, niitä toimituskin haluaa kuulla! Et varmasti ole mielipiteesi kanssa yksin, mutta harvempi asiasta mitään koskaan sanoo, tuomalla oman mielipiteen esiin esimerkiksi arvostelemalla itse uusimman Akkarin, varmistat sen ettei ainakaan kaikki arvostelut puolla sitä mielipidettä, josta sinä et pidä.

Toimitus kuulemani mukaan seuraa uusimman lehden arvostelutopicia, joten sinne kannattaa oikeasti kirjoittaa niitä arvosteluja niin toimitus näkee mistä tarinoista on pidetty.

http://www.akuankka.fi/keskustelut/alue/7/viestiketju/10665/uusin_aku_an...

"Kukaan ei ole täydellinen ja minä olen täydellinen esimerkki siitä."
~Hirnu, epätäydellistä kirjoittamista foorumilla vuodesta 2008

Vierailija

Vanhat ja perinteiset ovat helppoa lukea ja hauskoja sekä simppeleitä juoneltaan, mistä suurin osa lukijakunnasta tykkää.

Ja itsekin olen samoilla linjoilla... :)

Vierailija

Yksin kertaiset tarinat ovat varmaankin siksi parempia kuin erikoiset,koska niistä ymmärtää enemmän ja ovat silti tarinoinaa mahtavia.Pidän kyllä sellasistakin tarinoista jossa tarinan kulun saa päättä tai niinkuin viimevuoden joulukuun ropsussa tarina:Sähköisiä valintoja.Pidän myös dekkaroista ja tarinoissa missä pitää olla tarkka.

~Nyt ja aina,--SuperKalle--`~.:D

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat