Roopen laiskuus

Seuraa 
Liittynyt20.3.2011

Olen huomannut että joka sarjassa jossa roope pakottaa akun ja pojat mukaan johonkin kaivokselle tai muualle, niin roope itse vain seisoo vieressä ja valittaa eikä koskaan tee itse töitä ja haukkuu akua laiskuriksi. Tai jos he löytävät aarteen, roope aina omii sen itselleen. Sitä paitsi roope aina sanoo akulle "lakkaa valittamasta" vaikka on itse aina nokka kurtussa eikä ole mihinkään kiitollinen.

Mitä mieltä te olette?

Kommentit (8)

Vierailija

No Roopen on kai tarkoituskin olla ärsyttävä ja nuuka. Ja Roopehan on jo vanha mies/ankka joten eihän se voi mitään töitä tehdä.

Lamaaja
Seuraa 
Liittynyt28.2.2010

Roope on hyvä hahmo! Aku sitäpaitsi itse tyrii mahdollisuutensa saada Roopelta palkkio. Rosan tarinassa "Rahavirta", Aku tyrii mahdollisuutensa sillä, että ottaa palkkion liian ahneesti ja nopeasti.

Vierailija

Oikeassa elämässähän se on lailla kiellettyä, että Roope pakottaa akun jonnekin tekemään töitä jollain kymmenen sentin tuntipalkalla. Kyllä Roope osaa olla oikeudenmukainenkin...

Vierailija

Anteeksi tuplapostaus,mutta pitää sanoa vieä että useasti Roope myös itse tekee paljon. Ja miksi Roopen pitäisi tehdä jotain jos hän on kustantanut matkan ja palkannut Akun töihin.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat