Off-Topic 2

Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Sivujen ylivoimaisesti suosituin keskustelu Off-Topic saavutti sen verran kunnioitettavan sivumäärän, että on jo aika avata tälle suositulle ketjulle jatkaja. Offin pitkäaikaisesta bugituksesta johtuen tämä lieneekin jo ihan tarpeellista.: )

Tässä vielä kopio alkuperäisen Offin aloitusviestistä:

Lainaus:
Rosa4tehwin: Tämä on yleispätevä jutustelutopicci aiheeseen kun aiheeseen.

Kun juttuhan menee niin, että jokaisesta pikkuasiasta EI TARVITSE tehdä omaa topicciaan!!

Tänne voi siis pistää asiaa asioista, mistä ei kannata tehdä omaa topicciaan. Myös muuta ylesitä jutustelua voi aivan hyvin harjoittaa, mutta ei chattailymuodossa, vaan rakentavaa keskustelua kaikesta maan ja taivaan välillä.

Aihe on siis vapaa, mutta viestien on oltava tasoltaan kuten missä tahansa muissakin topiceissa. Chat-tyylinen viestittely ei siis ole suotavaa tai sallittua!

Se pakollisesta ohjeistuksesta, nyt vaan kirjoittelemaan.

//Linkki vanhaan Offiin:

http://www.akuankka.fi/keskustelut/alue/12/viestiketju/9018/off_topic

Sivut

Kommentit (9990)

Vierailija

WOOO!!!!!

Ensinmäinen viesti tähän topiicciin sitä pitää juhlia.

Onnea Rosa4tehwinille!

//Hehe, ei sitä ole poistettu. Se on lukotettu ja se ei ole enään liima-topiccina.

Sanotaan kaikki eläköön Tehwinille siitä hyvästä, että teki niin hyvän topiicin että piti jatkaa!!

Vierailija

Voi ei! Miksi vanha offi piti poistaa?

Miksi? Miksii??

Mitäköhän tähänkin voisi kirjoittaa?

Vastaus: Mihin se on kadonnut!

Argh, että osaa ärsyttää!

Off-topiciin oltiin jo aika paljon vastailtu, joten asia on ymmärrettävä...

Viitatar2 - Kiitos ja kumarrus!

Fort Tripla
Seuraa 
Liittynyt5.4.2010

Hienoa toimintaa moderaattoreilta, tästä virtuaalisia hurrauksia. Vanhasssa Off-topicissa olikin jo paljon sivuja(ja hyvin muistettava bugitus), joten se oli aiheellista lukottaa.

Tänään ei ole paljoa tapahtunut. Täällä olen pyöriskellyt, mutta kirjoittelu on jäänyt vähemmälle, kun ei ole ollut mitään kommentoitavaa.

Ilma on täällä pitkästä aikaa aurinkoinen, mutta säätiedotksen mukaan viikonloppuna sataa. Lämmintä on paljon ja toivottavasti se kestäisi. Alkukesästä oli jo edelliset helteet.

Fort Tripla

Vierailija

Hyvää iltapäivää!

Tämä oli tosi hyvä keksintö wondylta. Hyvä, hyvä! :D

Tänään kävin kaverilla katsomassa hänen uutta koiraansa. Sen rotu kääpiösnausteri, ultrasuloinen!

:] :D Nyt on mukavaa seuraa kaverillani.

Täällä on suunnilleen 27 astetta lämmintä. Aika paljon! ;)

Heippa!

-loorietta, laulun ystävä-

HENRI K J L
Seuraa 
Liittynyt29.11.2009

Kiitos paljon Wondylle! Vanha offi olikin jo aika laittaa lukkoon ja tehdä uusi offi mikä ei bugita.

Tänään on päivä mennyt ihan mukavasti.

Lainaus:
Fort Tripla: kun ei ole ollut mitään kommentoitavaa.

Samoin. Ei ole vielä mitään kauheaa ryysistä tullut tänne uuteen offiin.

HENRI K J L

Vierailija

Wondy,olet paras.Vanha offi olikin aika laittaa lukkoon ja uusi tilalle,bugittamisen kanssa meni hermot.Sanon vielä kerran,että ei jää epäselväksi:Olet mahtava modetaattori!(ja AkeMake kanssa)

Päivästäni ehdin kirjoittaa jo vanhaan offiin joten ei ole oikein muuta kerrottavaa,kuin että suunnitelmiin tuli muutos ja menenkin huomenna kiiminkipäivien sijasta mökille,mummun kanssa ja joki on ihanasti vieressä..........

Vierailija

No jo oli aikakin : ) 2300 sivua, 2 vuotta ja hiukan vajaa 5 kuukautta vanha topic lukotettiin : )
Mutta kuinka monta sivua tämän lukottamiseen tarvitaan?

Vierailija

Minusta tämä oli ihan hyvä idea kun se oli moden tekemä ,koska silloin on hyvin perusteltu alkuviesti ja säännöt selvät niinkuin tässä kävikin joka on hieno asia.

Jälleen kerran voimme huomata miten ISO asia oli A.A:fille kun sivut saivat käyttäjä modet jotka vartioivat sivuja silmä tarkkana, kiitos toimitus.

Iso kunnian osoitus vanhalle Off-topicille, kiitos viihdykkeestä ja keskustelu tilasta ja sääli sinäänsä että sen eläkepäivät koittivat ,mutta uusi ja vieläkin parempi tuli tilalle. Toivottavasti tämä topic säilyy hyvänä ja bugittomana monen tuhannen sivun verran.

Niinkuin Fort Tripla sanoi alkaa ilmat taas näköjään lämmetä(?) ,on ollut ihanteinen kesä ilmojen kannalta ,mutta olisiko tämä kuitenkin varoitusmerkki luonnolta että jotakin ihmeellistä on tapahtumassa ILMASTONMUUTOS. Onko tämä tosiankin jo näin nopeasti tapahtumassa ja huomattavissa vai oliko se vain median suurentelua taas? Pitkästä aikaa ei ole uutisissa mitään suurta siitä sanottu jos vertaa vähän aikaa sitten oli suuret kohut... Maailma on kyllä osittain muuttunut siten että päästöjä on vähennetty kovalla teholla ,mutta riittääkö se? Se jää kai nähtäväksi...

Kuuman kesä ansiosta minun kurpitsani on hirmuisen kokoinen, se kasvaa päiväpäivältä suuremmaksi ja painavemmaksi...joten kai tämä lämmin ilma on jotakin positiivista luonnon kannaltakin aikaan saannut...

Täältä kaikki tältä erää...

Lillen-Positiivisuutta ja kurpitsa raportteja-

Vierailija

Tuli tässä mieleen juuri, että me ketkä juuri ensinmäisenä tähän topiicciin kirjoitetaan, muistetaan (ehkä) siitä että vastasivat toiseen off-topiicciin ihan ensinmäisenä. =D

Nyt kun tämä on vielä 1. sivu menossa, niin sanon yleisesti kaikille että minä en pitänyt taukoa tai mitään sen tapaista.

Uusi koneeni, sekä sitä edeltävä läppäri, ei päästänyt minua sisään enään 15.7 jälkeen.

Pääsen nykyään vain kun menen äidille ja tämä kone jolla "spämmään" paljon, on äitini ex-miehen ja hän ottaa tämän pois. Sen jälkeen on äitilläni enään oma läppärinsä jäljellä, tosin ei sekään toimi hyvin. Eli loppuni täällä on hyvinkin mahdollinen.

Vierailija

Juu, vanha Offi rupesi bugittamaan aina viestin lähetyksen jälkeen, joten oli ihan tarpeellista tehdä uusi. : ) Tätähän oli mietitty jo ennen kuin ylis hommasi nämä uudet käyttäjämoderaattorit.

Toivottavasti nämä helteet jatkuvat vielä koulujen alkuun asti. Eiköhän sitten jo kaipaisi jo vähän viilennystä... Jostain syystä talvella kuitenkin valitetaan sitä kylmyyttä, jota kesällä oli odotettu kuin kuuta nousevaa. : D Minulle riittäisi sellainen 10-20 astetta!

Vierailija

No johan oli aikakin lukottaa offi ja tehdä toinen, bugitus meinasi viedä hermot. >: (

Huom! Seuraavat lainaukset ovat entisestä offista.

Lainaus:
Don: Näin siitä muuten joku yö sitten unta siitä Mattiiin kokonimestä. : D

Wou, ei siitä nyt sentään tarvitse uneksia. Ja yksityiskohdat voit jättää suosiolla kertomatta. xD Mutta se on aika jännä juttu, että todellisuudessa tapahtunut, aivan pieni ja mitätön asia voi heijastua myös uniin. Esimerkiksi käy vaikka kaupassa ja ostaa sieltä tomaatin, niin sitten seuraavana yönä näkee unta siitä tomaatista, koko uni keskittyy juuri kyseiseen tomaattiin tai siihen kauppareissuun. Itselleni käy aika usein niin tai sitten unessa teen asiat uudestaan, mitä olin päivällä jo tehnyt.

Lainaus:
Sama: Eikös muuten Mattiiinkin pitäisi olla jo armeijassa? Minun ymmärtääkseni olet minun ikäiseni, eli noin 19 vuotta. (Minäkin paraskin puhumaan. No jätettäköön se kuitenkin minun kohdallani tähän) Vai olenko väärässä? Vai oletko vain pikaisesti "lomilla" sieltä?

Ei vielä, vasta ensi tammikuussa lähden armeijan harmaisiin. Tosin kutsunnoissa yritin päästä tämän vuoden heinäkuussa aloittavaan ryhmään, mutta ei ollut siellä tilaa.

// Typo korjattu.

Vierailija

Jahas jahas.. Wondy poika se meni uuden offin tekemään. Vaikka Off-topic 2 on jo tehty vaikka kuinka paljon.. ='P

Minäkin näin tuon Mattiin nimen ja vielä Facebookista hänet bongasin.. =P

Voi voi 4 päivää kouluun! Pitäisi ylä asteelle raahautua, mutta hyvä kait se on kun en edes tiedä milloin pitäisi olla tiehaarassa linkkuria odottamassa.. ='D Mutta joo eikait siinä muuta kun uusiin tyyppeihin pitäisi tutustua ja niitä sitten kestää 30 tuntia viikossa.. =P

Vierailija

Uusi offi :) Kiva! Vanha off-topic olikin jo täynnä! Onhan joskus jotkut uudet käyttäjät tehneet toisia off-topiceja, mutta ne ovat olleet turhia, kun silloin vanha offi ei ollut vielä täynnä.

No, tänään olin aamusta kampaajalla. Lyhyt tukkani kokee nyt kokonaan uudistuksen, kun alan kasvattaa sitä. Myös otsatukka muuttuu, sivuotsis. Ennen se oli vaan semmoinen palkki otsalla ;) Myös jakaus vaihtoi paikkaa, luonnollisesti. Ennen se oli keskellä, nyt vähän sivussa. Eli magee tukka tulossa! Mulla ei ole koskaan elämässäni ollut pitkiä hiuksia, joten en ole varma, sopiiko se mulle, mutta tälläisten asioiden suhteen olen avoin uusille kokemuksilleni. Pisimmät hiukseni olivat joskus viime vuonna, vähän yli olkapäiden, mutta leikkasin lyhyemmäksi ja nyt muistona on vain sen syksyn koulukuva. Nyt tuli kyllä jaariteltua varsinaista offia, mutta sehän on tarkoitus. Mutta, tuo äskeinen teksti ei varmaan kauheasti poikia kiinnostanut? No, nyt kerron jotain muuta!

Olin tänään myös kirjastossa, tuli 4 opusta lainattua:

Simpsonit klassikot 3

Simpsonit klassikot 4

Simpsonit Moen oma kirja

+ joku manga-piirtämiskirja

Kivaa kyllä oli.

Kävin myös kampaajareissun jälkeen jossain (käytettyjen) kirjojen kaupassa, ja löysin 2 vanhaa W.I.T.C.H.-lehteä.

Elikkä kiva päivä on ollut!

PS. Kiitokset Wondylle vanhasta offi-viestistä:

http://www.akuankka.fi/keskustelut/alue/12/viestiketju/9018/off_topic/si...

vikke98
Seuraa 
Liittynyt20.4.2010

Mahtavaa, että Wondy teki tämän Off-topic 2! Jännä kirjoittaa nyt tähän offiin, kun on tottunut siihen sivumäärän ja tässä on vasta 2 sivua! : D Alkoi jo se bugitus ärsyttämään. Uskon, että tänne tulee samaan tahtiin viestejä kuin edelliseen, sehän on selvä! :'D

Mattiiin nimen olen jo selvittänyt, en tosin heti tajunnit katsoa uudesta Ropsusta sitä, vaikka siitä on puhuttu aika paljon vanhassa offissa. ; D

Vierailija

Onko siis Mattii voittanut kuukauden palkintotehtävän? Onnea jos on. En tiedä vielä, koska en omista tämän kuun ropsua vielä.

Tiedättekös, mikä on hyvää?

Kolme american sandwichia majoneesilla ja koka kolalla. Sillä meikä pärjää, kyllä on hyvää.. Nami Nami :)

Sivut

Ketju on lukittu.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat