Off-Topic 3

Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Off-Topic 2 pääsi tuhannelle sivulleen, joten uutta versiota kehiin. Spekuloijille tiedoksi, ettei tonni ole lukkoon lyöty sivumäärä, vaan löytyi nyt suunnilleen sopivasti. Tämä saattaa mennä vielä vikkelämmin lukkoon, kuka tietää.

Tässä vielä kopio alkuperäisen Offin aloitusviestistä:

Lainaus:
Rosa4tehwin: Tämä on yleispätevä jutustelutopicci aiheeseen kun aiheeseen.

Kun juttuhan menee niin, että jokaisesta pikkuasiasta EI TARVITSE tehdä omaa topicciaan!!

Tänne voi siis pistää asiaa asioista, mistä ei kannata tehdä omaa topicciaan. Myös muuta ylesitä jutustelua voi aivan hyvin harjoittaa, mutta ei chattailymuodossa, vaan rakentavaa keskustelua kaikesta maan ja taivaan välillä.

Aihe on siis vapaa, mutta viestien on oltava tasoltaan kuten missä tahansa muissakin topiceissa. Chat-tyylinen viestittely ei siis ole suotavaa tai sallittua!

Linkki Off-Topic 2:een

http://www.akuankka.fi/keskustelut/alue/12/viestiketju/21371/off_topic_2...

Sivut

Kommentit (5010)

Vierailija

Wuhuu!!!

Eka viesti tänne. Tehtiinhan tämä vihdoin!!!

Juu, tänään pitää hiemann aikaisemmin herättä, kun siivoojaa tulee. Yritän myös herätä hieman aikaisemmin.

Eilen illalla huomasin yhden asian. Olen jäänyt koukkuun angry birdsiin.

Harjoittelen nyt taas tänne kirjoittamista 3dsällä!

Siis helteistä on ollut, mutta välillä saisi tulla kylmenpääki? Tai ainakin sateista. Minun pitäisi olla kirjoittamasa tänne vielä juhannukseen asti

Ensi viikolla on tennisleiri, joka kestää koko viikon. Oletettavasti en pysty kirjoittaa 8.00-17.00!

asoR, joka lähenee tuhannetta viestiä.

//

Ai niin! Meinasin unohtaa. Ostimme neljännen ps3 pelikonsolin!!! Se on jo toinen sellainen, joka menee mökille!

tupu,hupu,lupu ja rupu
Seuraa 
Liittynyt8.2.2011

Tänään on sitten aika tylsä päivä.Ollaan vaan kotona ja käydään ehkä uimarannalla.No,mummo ja pappa tulevat sitten perjantaina joskus kahden aikaan meille yöksi ja me juhlimme pienimmän pikkusiskoni yksivuotis syntymäpäiviä.Eilen meillä kävi päivällä meidän äidin kaverin kaksi poikaa meidän kanssa leikkimässä ja olihan se kivaa!Illalla sitten meidän iskän pyörätuolikaveri tullee tänne.Hän on pienimmän siskoni kummi.Syömme kakkua ja juhlimme!

Vierailija

Oli kyllä hyvä kun tehtiin Off-Topic 3 : ) Vanha topic olikin jo saanut hurjan sivumäärän.

Tunti sitten heräsin isän luona, söin äsken aamupalaa ja sitten tulin tänne äidin luo. Tänään menen varmaankin kavereiden kanssa ulos tai jtn. Muokkaan sitten viestiäni kun olen tehnyt jotain =)

//No nyt on päivä päässyt alkamaan ja lähenee loppuaan. Tässä siis pieni "kertomus" mitä olen tänään puuhaillut:

Alkupäivä sujui ihan lupaavasti, luin akkareita yms muuta tavallista. Sitten äiti suuttui : ( Hän uhkasi että pitää mennä verikokeisiin (verikammo mulla eli siksi tämä on minulle kamalaa : D), jos tuo syöminen ei ala sujua. Syön äidin mielestä liian vähän... Kyllä se äiti siitä sitten rauhoittui, mutta minä olen hänelle vihainen vielä.

Eipä tässä muuta kiinnostavaa kerrottavaa taida ollakkaan. Ai niin! Saan perjantaina uuden tooosi hienon kännykän! Maksoi ihan kamalasti, mutta kohta kullannuppuni on kotona < 3 Se on sellainen HTC:n kosketusnäytöllinen, vähän niinkuin iPhone 4 mutta omasta mielestä hienompi. Ja paljon! Voikun tietäisitte mitä tarkoitan... Mutta joka tapauksessa uusi kännykkä tulossa!

-MummoAnkka123

DONUONTYHMÄ
Seuraa 
Liittynyt11.7.2010

Iltaa.

Ei minulla tässä mitään erityistä sanottavaa ole, mutta pakkohan sitä oli kirjoittaa offikolmosen ensimmäiselle sivulle kun sellainen tilaisuus kerran suotiin. : D

Tällä hetkellä olen siis riparilla ja nyt aulassa odottelen aamupalan alkamista. On muuten ollut aivan mielettömän hasukaa tähän asti!

Vierailija

Tänää oli aikanen herätys, koska mennää kouvolaan, muttei käydä prismassa. -.- Vaan surkeassa Lidlissä.

Joo ihan hyvä että tehtiin tää offi 3. :p

Lainaus:
Huilu vanhassa offissa: jos ette halua että tulette vihaisiksi älkää katsoko tuota linkkiä!

Ei se linkki yhtään kummonen ollu. Siihen vaan tuli Rebecca Blackin "Friday" biisi soimaan, ja sitte täyty vaan painaa sata kertaa Ok nappulaa. Ei sen kummosempi. : D

Joo ei muuta sanottavaa.

//Hahaa, pääsin kirjoittamaan ensimmäiselle sivulle. >: )

//

Lainaus:
Tänään oli kiva herätys. Sisko heitti kissan mun naaman päälle

Kissan?? Sun naamalle?? : DDDD Voi pikku kisu raukka. : ( Ladossa on kissanpentuja, oi kun ne on niin sööttejä, muttei niitä saa sieltä pois :"( Ne on paalukasojen rukkilavojen alla, koita nyt ottaa ne sieltä. :P

Vierailija

Huomenta! Tänään oli kiva herätys. :D Sisko heitti kissan mun naaman päälle :D

Tänään tulossa taas normaali kesä päivä :D Eli ei mitään kummempaa.

//Pääsin kirjoittamaan etusivulle!!! :D

Don Rosa1
Seuraa 
Liittynyt11.2.2011

Meikäläinen lähtee piakkoin kisaamaan voitosta. Tuusulaan mennään, ja yritetään voittaa. Ainakin kaverit pitäis voittaa, miksei siis muutenkin.. No, ainahan sitä on yritettävä.

Ihan hyvä, että Off 3 tehtiin, koska nyt kukaan ei taaskaan vähään aikaan rupea kyselemään milloin seuraava offi tehdään, ja voiko kyseinen henkilö tehdä sen.

Lainaus:
Iltaa.

Hyvää iltaa.

Hiidenkirnu
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Tulihan se uusi offi sieltä. : ) Alle vuosihan tuossa kesti saada 1000 sivua täyteen kaikenlaista keskustelua eli melko nopeestihan tuo kului. Offi jatkaa edelleen sivun suosituimpana topicina ja näin karsii varmasti jonkun verran huonoja topiceja.

Lainaus:
asoR noD: Ostimme neljännen ps3 pelikonsolin!!! Se on jo toinen sellainen, joka menee mökille!

Neljännen? Miten teillä on edes tuollaiseen varaa ja mitä edes teette niin monella pleikkarilla (varsinkaan mökillä kahdella : D?). Kotona mä nyt ymmärrän, jos tarviaa olla monia koneita, jos porukka ei haluu jakaa yhtä muiden kanssa, mutta mökillä, mitä siel tekee kahdella pleikkarilla?

Lainaus:
t,h,l ja r: me juhlimme pienimmän pikkusiskoni yksivuotis syntymäpäiviä.

No voi, hänellä vasta ensimmäinen vuosi sitten tätä elämää takana ja todella monta vielä edessä. Onnea vain hänelle näin etukäteen. : ) Itse en ole ollut kuin omilla 1v synttäreilläni eli niistä on jo vierähtänyt aikaa enkä mä enää niistä mitään muista. : D

Jahas, tänään sitten varmaan taas ollaan kotona, kun eilen käytiin heittämässä reissu Lappeenrannassa. Isosisko ja sen poikakaveri on muuttamassa, joten sieltä piti hakea tavaroita pois. pieni reissu tekee pikkasen vaihtelua näihin viikkoihin. : ) Lämmin päivä on tänäänkin luvassa, ens viikol sit taas on jo kylmempää.

"Kukaan ei ole täydellinen ja minä olen täydellinen esimerkki siitä."
~Hirnu, epätäydellistä kirjoittamista foorumilla vuodesta 2008

Vierailija

Moro. Huomenna alka pesisleiri mut nyt oon vielä kotona, ja teen jotaai. Luen roita ja chillaan. Meen ehkä kaverin kanssa heittelee.

Ai tää on jo kolmone :|

Vierailija

Jihuu, kolmas Offi. : D

Operaatio Unirytmi Sekaisin ( OUS ) on edennyt mukavasti. Menin eilen joskus yhdeltä nukkumaan. Ensiyönä aion valvoa kahteen tai kolmeen. Tai ehkä neljään.

Eilinen CSI NY-jakso oli tosi hyvä. Varmaan käsikirjoittaja vaihtunut tai jotain.

Nälkä, vois syödä jotain.. Joten se on moro.

Vierailija

MOI,

tääl on hirvee helle huh huh.Nytkin on +20 astteta.Eilen kävin uimas ja maanantainakin kävin uimas kamujenkaa.Minä lähden launtaina pariisiin joten ette nää mua viikkoon.Meen disneylandiin siel.Mitäs tekis?Meen taas tänään kamujenkaa uimaan=) Mä lopetan nyt, moi=(

Vierailija

Hauskaa juhannusta. Olen lähdössä päivällä uimaan. Lämmin päivä tulossa joten on hyvä ulkoilla. Hyviä illanjatkoja t: Akuottoetana

/

Vierailija

Lainaus:
DONUONTYHMÄ:

Tällä hetkellä olen siis riparilla ja nyt aulassa odottelen aamupalan alkamista. On muuten ollut aivan mielettömän hasukaa tähän asti!

Toivottavasti toi hauskuus kestää mun riparillekin. Aika kökkö ryhmä tuli, mut kaipa se siitä kun tutustuu vähän paremmin O.o saapa nähdä mitä leikkejä ne isoset on väsänneet...

Puoli kahdeltatoista lähtö, pitäis jatkaa pakkaamista. Laukku tursuilee kun ei tiedä mitä kaikkea pitäis ottaa mukaan. Hellevaatteita voi tarvita alussa, mut näyttäis siellä satelevankin.

*

Vierailija

huomentaa!!!! no nyt on kohta kiire kun pitää mennä saamaan rokotus. en kyllä muistanut mikä rokotus se oli.... :(

Lainaus:
Hauskaa juhannusta. Olen lähdössä päivällä uimaan.
näin minäkin ajattelin.

Lainaus:
Operaatio Unirytmi Sekaisin ( OUS ) on edennyt mukavasti. Menin eilen joskus yhdeltä nukkumaan. Ensiyönä aion valvoa kahteen tai kolmeen. Tai ehkä neljään.

Lainaus:
Eilinen CSI NY-jakso oli tosi hyvä. Varmaan käsikirjoittaja vaihtunut tai jotain.

Nälkä, vois syödä jotain.. Joten se on moro.

mikä ***** lälläri!!!! menin nukkuun ku kello oli jtn. 4.27...!!! olin tietokoneella ja katsoin myytinmutajat. ihan nii tosihyvä ohjelma!! suosittelen!!

Lainaus:
asoR noD: Ostimme neljännen ps3 pelikonsolin!!! Se on jo toinen sellainen, joka menee mökille!

että tuo on rahan haaskausta!!!

jaah.. ei sen kummemmin. moro!!

Sivut

Ketju on lukittu.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat