Frontier

Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Anteeksi että teen kuukauden roolipelin päivän myöhässä.

Frontier on taisteluroolipeli jossa voit seikkailla muiden hahmojen kanssa, vaellella kylässä tai taistella hirviöitä vastaan(Lista hirviöistä alhaalla)

Jos haluat mukaan täytä nämä tiedot:

Nimi:

SP: (sukupuoli)

Ase: (lista aloitusaseista alhaalla)

Suojavarustus: (Lista aloitussuojavarusteista alhaalla)

Luonne:

Ulkonäkö:

Muuta: (tietoa hahmostasi)

Taidot: (Lista taidoista alhaalla)

Jokaisella hahmolla on aluksi 2 enkkaa.

Aloitusaselista:

Heikko pistooli.Voima=2

Tikari.Voima=2

Puumiekka.Voima=2

Aloitussuojavarustelista:

Puukilpi.Puolustus=2

Puinen panssari.Puolustus=2

Taitolista:

Tuplalaukaus.(vain pistooleille.Iskee kaksi kertaa)

Supertarkkuus.(Vain pistooleille.Iskee heikosti mutta seuraavan kahden vuoron ajan iskumahdollisuus tuplaantuu)

Nopea isku.(Vain tikarille.Iskee kaksi kertaa)

Savuverho.(Vain tikarille.Vihollisen on vaikeampi osua sinuun)

Vahva isku.(Vain miekalle.Yksi voimakas isku)

Puolustus.(Vain miekalle.Ei iske yhtään mutta vihollinen ei voi osua sinuun ensi vuorolla)

Vihollislista:

Eka alue.(metsä)

Rotta.Voima=1 Puolustus=1 Enkka=1

Susi.Voima=2 Puolustus=1 Enkka=2

Karhu Voima=3 Puolustus=3 Enkka=4

Lisää aseita, suojavarustuksia, alueita ja taitoja myöhemmin.

Kylän alueet:

Kauppa.

Ruokakauppa.(Käytä ruokaa saadaksesi enkkaa takaisin)

Hotelli.(Lepää täällä saadaksesi enkka takaisin)

Tie pois kylästä.(Täältä pääset metsään ja muihin alueisiin joissa on hirviöitä)

Laitan lisää myöhemmin.Nyt en ehdi

Sivut

Kommentit (81)

Vierailija

Nimi: Frank Dash

Sukupuoli: Mies

Luonne: Itserakkaus ja ylpeä

Ulkonäkö: ruskea huppari, ruskeat hiukset ja viikset (vähän), mustat tai harmaat farkut ja paidassa lukee: "N-tendo".

Muuta tietoa (hahmosta): Kerskuilee muille...

Ase ja suoja: puumiekka (ase) ja puinen panssari (suoja)

Taidot: Vahva isku, puolustus.

Vihollinen: Susi (nimi: Warrior Tack)

-Siinäpäs se, saisinko ylläpitoa aw?

- Hyvä roolipeli, keksitty!!

Enkka: 2

Oli hiljaista ja hyvät (ei pahoja susija) sudet kiertelivät metsää, yksi niistä oli pahis, jonka nimi on: Warrior. Hänen alkuperäinen nimensä on Azsouri, mutta myöhemmin hän vaihtoi sen. Warrior on hyökännyt monien kimppuun, paitsi Frankiin (eli minuun), joka yritti tappaa hänet. Frank oli nähnyt Warriorin ja Frankilla on ollut kaksi kaveria, Sophie ja Adam, kunnes he kuolivat kun Warrior tappoi heidät ... ja nyt Frank on löytänyt suden (se susi osasi puhua)...

"Mitenköhän saan tuon suden, ja lopulta tapan sen hmm..."-mietin minä

Yhtäkkiä susi näki hänet ja sanoi: "Haluatko ottelun Dash?"

"Mielelläni, Tack"-sanoin minä

Ja syntyi taistelu ...

Warriorilla oli tapana käyttää suden teräviä kynsiä ja 5 metristä kieltä, jota voi pienentää (Warrior kuristaa kielellään vastustajaansa) ...

DASH FRANK VS. TACK WARRIOR

Voimia: 100 prosenttia 96 prosenttia

Warrior käytti viis' metristä kieltään, joka ei osunut minuun koska, olin kaksi senttiä taempana. Ennen kuin kieli kutistui tungin puumiekkani hänen kielelleen ja häneltä lähti kaksikymmentä prosenttia pistettä.

En saanut miekkaani pois sieltä vaan lopulta voimakkain käsin sain sen.

"Ei haffunbaa, Äf"-aoin.. siis sanoi Warrior kieli loukkaantunena.

Yhtäkkiä hänen pisteet väheni ja lopulta YRITIN osua jalkaan mutta hän kuristi minua terävillään kynsillään, (200 centtiset pitkät kynnet)

Käytin miekkaani ja pisteeni vähentyivät -50 prosenttia.

Yhtäkkiä joku enkeli tuli ja ripotteli suden päälle pisteen-vähennystä, häneltä loppuivat voimat, "ja tietty nauroin" ja hänellä oli enäään 16 prosenttia. Minulla oli taas 49. Warrior pakeni ja sanoi perässä "Vinkki: Perhonen, puh ja pah...".

"Vinkki: Perhonen???" ajattelin minä ja menin hotelliin..."....

"Menin hotelliini ja katsoin mitä Perhosesta tietsikallani, kunnes yksi mainos esiintyi, jossa luki: ...."

--jatkuu'-

tupu,hupu,lupu ja rupu
Seuraa 
Liittynyt8.2.2011

Tässä hahmoni:

Nimi: Saku Troocy

Sukupuoli: Mies

Luonne: Sakun luonne on hyvin kiltti, ystävällinen ja mukava.

Ulkonäkö: Vaalea/Ruskea tukka, valko,-musta,-siniset skeittikengät, vaaleanpunainen DC T-paita, siniset kuviolliset shortsit.

Muuta tietoa hahmostani: Joskus hermostuu täysin. Ei pidä siitä, että häntä kiusataan, jolloin hän hermostuu harvoin.

Ase ja suoja: Puumiekka ja puinen panssari.

Taidot: Hyvä puolustamaan, savuverho apunaan.

Vihollinen: Rotta nimeltä Wisde Wieron.

Ansku2001
Seuraa 
Liittynyt8.6.2011

Nimi: Brittany Damonnella

Ase: Tikari

Luonne: Mystinen..

Ulkonäkö: Pitkät mustat hiukset, taisteluasu, vihreät silmät, vaalea ja kauneuspilkku vasemman silmän alapuolella.

Muuta: On 15-vuotias orpo.

Kukaan ei tiedä hänestä paljoa..

Taidot: Savuverho.

Vihollinen: Mystinen johtaja Zaza.

Ei ehdi roolata.

nupu ankka
Seuraa 
Liittynyt1.3.2011

Nimi: Benjamin ( lempinimi: Ben

SP: mies

Ase: Heikko pistooli

Suojavarustus: Puinen panssari

Luonne: Mystinen, seikkailun haluinen ja henkeänsä vaarantava

Ulkonäkö:Vaaleat hiukset jotka peittävät yhden silmän. Silmät ovat vihreät ja päälläni on lohikäärmeen nahasta tehty taisteluasu

Muuta: Syntyi orpona ja karkasi orpokodista pois ja kasvoi itsenäisesti metsässä

Taidot: Tarkkaampuja, viekas, näppärä ja harhauttava

T:Nupu Ankka

Vierailija

Meiläläinen on mukana! En ihan tarkalleen älynnyt sääntöjä, mutta kyllä ne tästä!

Eli hahmoni:

Nimi: Luna Fogg. (Kyllä, olen kiintynyt nimeen Luna...)

Ase: Puumiekka. (Miksi puuta...?)

Suojavarustus: puukilpi.

Luonne: vanvatahtoinen, hiukan itsepäinen, salaperäinen.

Ulkonäkö: pitkät, ruskeat hiukset, vaalea iho, yllään violetti tunika, jalassaan risaiset pillifarkut, kaulassaan ristinmuotoinen koru, sekä muiden vaatteiden päällä tummanvioletti kaapu.

Taidot; erittäin hyvä miekkailija, osaa käyttää taisteluissa miekan lisäksi käsiään ja jalkojaan.

Muuta: Lunan ollessa kymmenenvuotias hänen vanhempansa katosivat. Luna eli ystävänsä luona kahdeksantoistavuotiaaksi, ja lähti sitten kyllään, jonka nimestä ei ole tietoa. (KOska sitä ei ole kerrottu...?) Hän on pienestä pitäen ollut taitava miekkailija, mutta on harrastanut myös hiukan karatea.

Eli siinä hahmoni tiedot. Muuten Nupu, voisivatko Luna ja Benjamin tutustua?

-Kia K.

Vierailija

Mukana! Hahmoni: Aku-Agent, Ase: Ritsa/pistooli jossa äänenvaimennin, Taidot: Erikoistunut taisteluihin ja varjostamiseen, Luonne: äkkipikainen ja sisukas, Muuta: Asuinpaikka: Vankkalinna. :]

Ansku2001
Seuraa 
Liittynyt8.6.2011

/Katsoin kukkaniittyä hieman yllättyyneenä.

-Kuka olet? kysyin nuorelta naiselta, joka näytti prinsessalta.

-Nourdire, nainen vastasi.

Katsoin Nourdireä hetken ja kutsuin hänet kotiini.

-Olet noin nuori, missä vanhempasi ovat? Nourdire kysyi.

-O-olen orpo, vastasin.

-Ahaa, hän sanoi ja muuttui punaiseksi./

Osaanpa kirjoittaa aiheeseen liittyviä ja pitkiä roolauksia :p

Vierailija

Taidampa aloittaa...

/Luna raahasi matkalaukkujaan pientä polkua pitkin. Hän oli juuri muuttanut _en tiedä nimeä_ nimiseen kyllään. Sitä ennen hän oli asunut ystävänsä luona Magicislandissa, (No on siinäkin nimi!) mutta kasvettuaan aikuiseksi hän päätti muuttaa tänne.

-Tämä se taitaa olla, Luna totesi ja katsoi pientä mökkiä edessään.

-Eräs ystäväni asuu täällä, ja sanoi, että voin asua hänen luonaan. Luna koputti oveen ja odotti. Sitten ovi aukesi.

-Katy! Luna huudahti. -Ompa mukava nähdä!

-Sitä samaa, Katy sanoi. -Tule toki sisään.

Katy näytti Lunalle tämän huoneen, ja jätti tämän sitten purkamaan tavaroitaan. Pian tavarat oli purettu, kaapu roikkui sängynreunalla ja miekat sun muut paikallaan. Luna oli nostamassa matkalaukkuaan kaapin päälle, mutta sieltä tipahtikin jotain.

-Ai tämä, Luna mietti ja katsoi ristinmuotoista korua kädessään. -Tämä koru on ainut muisto vanhemmistani, hän jatkoi ripustaen korun kaulaansa. -Tästä lähtien pidän sitä aina./

Juu, tiettyjä yhtäläisyyksiä Disney-ropen hahmooni Penelopeen löytyy, ja välillä kirjoitinkin vahingossa, että "Penelope teki sitä sun tätä". Älkää siis ihmetelkö, jos joskus päähenkilönä onkin Lunan sijasta Penelope! XD

-Kia K.

kjjsvvscyifod
Seuraa 
Liittynyt18.8.2009

Taidanpa tulla mukaan. Sama nimi ja periaatteessa sama tyyppi kuin disney-ropessa mutta muunneltu TÄTÄ ropea varten. En oikein ymmärtänyt tuota enkka-hommaa, mitä ne on, ja miten niitä saadaan? Selittäisitkö tarkemmin? Ja muuten, mikä on idea tässä ropessa? Ihan vain taistella vai?

Minun hahmoni on tässä:

Freddo Glacies

SP: Mies

Ase: Miekka

Suojavarustus: Puukilpi

Luonne: Mukava, rohkea ja epäitsekäs.

Ulkonäkö: http://www.akuankka.fi/galleria/media/6297/freddo_fred_glacies

Muuta: Muuta: Häntä kutsutaan Frediksi, ja hän hankkiutuu aina vaaroihin. Fred ei pysty menemään mihinkään ilman mustaa viittaansa koska pitää siitä ja se on aina hänen päällä. Hänellä on myös lemmikki nimeltä MurMur, joka on tuntematonta lajia edustava pieni, koiramainen olento.

Taito: Vahva isku

~Pööpötin jyrää~

Vierailija

Lainaus:
Kuuku - En oikein ymmärtänyt tuota enkka-hommaa, mitä ne on, ja miten niitä saadaan? - pööpötin

Eiköhän enkka ole niinkuin= elämä.Eli erittäinen selvästi, hieman matemaattisesti selvennettynä:

Enkka= hahmosi elämien määrä.

Vielä lyhyemmin, joilekkin selvempänä:

Enkka=elämä [Monissa peleissä näkyy ylä, tai ala laidassa sydämmen muotoisina möhkäleinä...]

~Aksu~

nupu ankka
Seuraa 
Liittynyt1.3.2011

/Kävelin uuteen kotiini ja huokaisin, sillä muutin kotoani pois ja kaikk iystäväni jäivät sinne. Mutta näin, että naapureihini muutti joku tyttö joka näytti ikäiseltäni lapselta. Päätin mennä pimpottamaan ovikelloon ja tutustua.

PIM POM! ja sitten ovi aukesi ja vastaan tuli joku toinen tyttö.

-Ööh hei! Olen uusi naapuri!

/Kia voi jatkaa...

Vierailija

Muuten hyvä, mutta Luna on jo kahdeksantoista... Tai äh, olkoon kuusitoista! Kuulostaa paremmalta!

/-Ai moi, Katy sanoi. -Sinut tunnenkin. -Asut naapurissa?

-Joo, _En muista nimeä, kutsun Nupuksi_ sanoi. -Tuliko tänne joku?

-Hmm? Ei se kai sinulle kuulu? Katy sanoi hiukan epäilevästi.

-Ömh... Hän taitaa olla yksi tuttuni. Nupu sanoi. Se oli osittain totta. Tyttö näytti hiukan tutulle.

-Luna! Sinua kysytään! Katy huusi.

-Tulen heti! Luna huusi ja saapui pian.

-Moi, olen Luna Fogg. Mitä asiaa sinulla oli? Luna sanoi ja hymyili.

-Moi, olen Nupu, tuostaa naapurista, Nupu esitteli itsensä.

-Kiva tutustua, Nupu. Haluaisitko tulla peremmälle? Luna sanoi. Jostain syystä hän luotti Nupuun heti.

-Öh, josse vain sopii. Luna johdatti Nupun keittiöön

-Teetä vai kahvia? hän kysyi.

-Vaikka teetä... Nupu vastasi. -Luna, sinä... Ööh... Olemmeko joskus tavanneet?/

Nupu jatkaa!

-Kia K.

nupu ankka
Seuraa 
Liittynyt1.3.2011

Mun hahmoni nimi on Benjamin lempinimellä Ben, mutta saat päättää millä nimellä kutsut. KIa minä voin vaihtaa hahmoni ikä jos haluat.

/-Ehkä... sanoi Ben ja mietti.

-Minun mielestä sinä muistutat yhtä vanhaa naapuriamme, hän muutti pois kun mä olin 6-vuotias, sanoi Luna.

-Kiintoisaa! Oho, mun pitää mennä sanoin Lunalle.

-Hei sitten! Muuten missä asut?kysyi Luna

-Ihan tässä vieressä, vastasin ja menin kotiin.

Illalla minua jännitti meno uuteen lukioon, ja sen takia en saanut unta. Aamulla olin ihan väsynyt, sillä en saanut nukuttua, mutta oli pakko mennä lukioon. Lukiossa näin opettajan ja muut oppilaat ja myös Lunan, ja hymyilin Lunalle. Mutta ihmettelin miksi kaikki katsoivat minua ja nauroivat?

-Hei lätänaama! Sinun housuissasi paperia! huusi koulun oppilas.

Kun tunsin selkäni takana jotain otin sen ja se oli lappu jossa luki:

OPETTAJA ON SURKEE! YÄK!

Yhtäkkiä joku poika tuli ottamaan lapun kädestäni ja heitti sen roskikseen ja sanoi:

-Älä välitä heistä! He ovat luokan pahinpia kiusaajia.

/Haluaisin saada T,H,L&R:än mukaan roolaukseen.

Kia tai T,H,L&R saavat jatkaa...

T:Nupu Ankka

Sivut

Ketju on lukittu.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat