Off-Topic 4

Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

500 sivun virallistuttua topicien ylärajaksi ja off-topic 3 ylitettyä tuo raja on aika avata sivuston suosituimmalle aiheelle neljäs versio.

Muistutuksena vielä offin tarkoitus Rosa4Tehwinin alkuperäisestä offista.

Lainaus:
Rosa4tehwin: Tämä on yleispätevä jutustelutopicci aiheeseen kun aiheeseen. Kun juttuhan menee niin, että jokaisesta pikkuasiasta EI TARVITSE tehdä omaa topicciaan!! Tänne voi siis pistää asiaa asioista, mistä ei kannata tehdä omaa topicciaan. Myös muuta ylesitä jutustelua voi aivan hyvin harjoittaa, mutta ei chattailymuodossa, vaan rakentavaa keskustelua kaikesta maan ja taivaan välillä.

Aihe on siis vapaa, mutta viestien on oltava tasoltaan kuten missä tahansa muissakin topiceissa. Chat-tyylinen viestittely ei siis ole suotavaa tai sallittua!

Linkki Off-Topic 3:een:

http://www.akuankka.fi/keskustelut/alue/12/viestiketju/24294/off_topic_3...

"Kukaan ei ole täydellinen ja minä olen täydellinen esimerkki siitä."
~Hirnu, epätäydellistä kirjoittamista foorumilla vuodesta 2008

Sivut

Kommentit (5026)

kjjsvvscyifod
Seuraa 
Liittynyt18.8.2009

Jes! Eka viesti!

Tämäkin sitten tuli. No, heräsin juuri ja huomasin että kello oli paria vaille seitsemän niin menin heti avaamaan tän sivun kännykästä ja voilá mä sainkin ekan viestin.Puolelta taas lähden, tosin tänään saan varmaan kyydin autolla kun äiti vie minut.

Ah, se on niin ihanaa kun nyt ei ole valinnaista liikkaa tänään. Pääsen klo 12!

Menen nyt aamupalalle, joten moikka!

Vierailija

Yeah, pääsin kirjoittamaan ekalle sivulle!

Joten moi vaan kaikille!

Kohta täytyy lähteä kouluun, onneksi ei tanssiharjoituksia tänään...

Bussini lähtee kahdenkymmenen minuutin kuluttua, joten taidan alkaa valmistautua.

Kiitos! :D

Vierailija

katsos, uusi offi ilmestyny.

Kohtapuoliin pitäisi "töihin” raahautua, mitään sen kummoisempia tapahtumia ei tänään näytä olevan. Viikonloppuna taas pääsee vaihteeksi muihin maisemiin Hämeenlinnaan. Eipä kai tässä muuta näin aamuiseksi. Hyvää päivänjatkoa.

Deekymppi
Seuraa 
Liittynyt24.9.2010

Of Topic 4! Jes!

Kysymys Hidikselle: Pystyvätkö moderaattorit kirjoittamaan tänne viestejä ihan koska vaan, sillä tuo viestisi on kirjoitettu silloin kun koko keskustelu paikka oli jo sulkeutunut? Olen nähnyt Ake Maken ja Wondynkin kirjoittelevan tänne viestejä keskustelujen sulkeutumisen jälkeen.

Jos olette viestejäni lukenut, tiedätte, että tänään, torstaisin kouluni alkaa vasta kymmeneltä.: ) Eilen unohdin tehdä läksyt, ja illalla muistin läksyt.. Illalla olin niin väsynyt, että menin vain nukkumaan. Onneksi tänä-aamuna voi vielä tehdä läksyjä.

Kuinkakohan kauan muuten AA sivut ovat vielä suosittuja? Vai kirjoitellaanko AA sivuilla vielä maapallonloppuun saakka? Vai loppuuko maapallosta kiinnostus AA: sta, ja nämä sivutkin unohdetaan? Mistäköhän minulle nämäkin kysymykset tuli mieleen?

Hä? Ihan kuin jotkut AA sivulaiset olisivat joskus sanoneet, ettei ensimmäistä Offia pääse katselemaan.. Muistankohan oikein, vai väärin, sillä..

http://www.akuankka.fi/keskustelut/alue/12/viestiketju/9018/off_topic

.. tuossa se ensimmäinen Offi nyt sitten on.

~ Danielkymppi

Arvostelkaa Akkareita ja nostakaa Ankka-aiheisia ketjuja!

Vierailija

Vihdoinkin tuli uusi Offi. Hyvä, Hidis!

Menen tänään ysiin, kiirettä ei siis ole. Aluski löhöilin sängyllä ja sitten söin aamupalan. Nyt avasin koneen.

Jatkuu.....

-Make

Vierailija

Kaikille edellisille (ei allulle): Mitä jännää on kirjoittaa ekalle sivulle, tai siinä että off 4 tuli? No, kiva että joilllakin on hauskaa. Oon nyt kolmatta päivää putkeen poissa koulusta ja oksettaa kamalasti. Otin allekirjoituksen muuten taas käyttöön ja uuden allekirjoituksen näet lopussa. : ) Menen muuten tämän viestin jälkeen vaihtamaan profiilikuvan. Eli nyt!

-CÐ ??rjœ?þþ? þæµ??-

ps. älä valita jos viesti oli sekava.

Vierailija

Lainaus:
Re: Re: Re: Off-Topic 4

CrazyDuck12 - 17.11.11 09:29 (ID 845127)

Oon nyt kolmatta päivää putkeen poissa koulusta ja oksettaa kamalasti.

Huomenta!

Minäkin olen kipeänä. Neljä päivää olen ollut poissa koulusta. Yskittä, on välillä kuumetta, nuhaa ja välillä myös päänsärkyä. Mutta paraneemaan päin tässä ollaan.

Hyvää päivän jatkoa toivottaa Tatsari!

kjjsvvscyifod
Seuraa 
Liittynyt18.8.2009

Pääsin periaatteessa nyt koulusta. Vielä on viulutunti 3 tunnin päästä ja sen jälkeen vapaata. Ärsyttää, kaverit tuijottaa kokoajan vieressä joten nyt lopetan.

~Pööpötin jyrää~

Vierailija

Iltapäivää!

Kas, Off-topic 4 on juuri alkanut... ja minä pääsen kirjoittamaan toiselle sivulle yhdeltä. Hiljaista täällä nykyään.

Päivä ei ole ollut kummoinen: nuha ja kurkkukipu eivät anna armoa, joten sairastelen kotona vieläkin. Huomenna saatan jopa päästä kouluun, ellei sitten äkilline kuume iske. Voi harmi, kun en pääse opiskelemaan Ruotsin kielen tervehdyslausahduksia. Tosin meillä on tässä piakkoin koe, joten siltä kantilta olisi oikeasti hyvä, jos pääsisin kouluun (kirja on koulun kaapissani).

Asiaa tuntuu tänään olevan harvinaisen vähän... vai johtuuko se vain siitä, ettei ole mitään kommentoitavaa?

-Jenny

nupu ankka
Seuraa 
Liittynyt1.3.2011

En ole kirjoittanut Off-topiceihin aikoihin eli kirjoitanpa nyt:

Päivä ei ollut mitenkään erikoinen paitsi, että minun pitää myydä partiolaistenjoulukalentereita, sillä tänään on ehkä viimeinen myyntipäivä. Kävin kirjastossa ja kaupoissa, koska olen käynyt koko paikkakuntamme kaikki talot mutta sain myytyä vain puolet kalentereista. Ei hassumpaa, mutta nyt lopetan.

T:Nupu Ankka

A r s k a
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Lainaus:
Off-Topic 4

Daniel10 - 17.11.11 07:46 (ID 845104) Kuinkakohan kauan muuten AA sivut ovat vielä suosittuja? Vai kirjoitellaanko AA sivuilla vielä maapallonloppuun saakka? Vai loppuuko maapallosta kiinnostus AA: sta, ja nämä sivutkin unohdetaan? Mistäköhän minulle nämäkin kysymykset tuli mieleen?

Aika laajalta aihetta käsittelet, tuskin nyt koko maapallo tänne akuankka.fi:hin kirjoittelee =) . Mutta vastaukseksi tuohon voin sanoa vain, että ei mitään hajua. Nopeasti laskettuna akuankka.fi:n nykyiset nettisivut ovat olleet toiminnassa noin 3 ja puoli vuotta (eikös nämä perustettu 10.3.2008) ja ainakaan vielä aktiivisuus ei ole juurikaan lopahtanut. Toki 10 vuoden päästä tänne varmaan kirjoittelevat eri ihmiset kuin nykyisin, koska kaikki vanhenevat koko ajan. Näiden nettisivujen aktiivisuus perustuu pitkälti keskustelu-osioon, ainakin tuntuu siltä, ja keskustelussakin keskustellaan suurimmaksi osaksi muusta kuin Aku Ankasta. Siksi siis Aku Ankka-lehden taso ei välttämättä vaikuta nettisivujen aktiivisuuteen niin paljoa kuin voisi vaikuttaa, siis mikäli akuankka.fi:n keskusteluosiolla keskusteltaisiin vain Aku Ankkaan liittyvistä asioista. Toki pelit ja puuhat sekä Akupedia ja lukuiset kisat (kuukauden palkintotehtävä, koodinmurrot ym.) tuovat sivuille aktiivisuutta ja käyttäjien kiinnostus sivuihin nousee. Myös galleria on ihan aktiivinen, mutta senkin aktivisuus perustuu osin keskusteluosiolla oleviin piirrustuskisoihin ynnä muihin galleriaan liittyviin juttuihin. Kauppa-osiosta moni sitten ostaa Aku Ankka-tuotteita, mutta välttämättä Kauppa-osio ei ole niin keskusteluihin liittyvä kuin galleria. Toki voi sanoa, että sivut kokoaisuudessaan on toteutettu aika hyvin, ja moni täällä käynyt käy uudestaankin. Mutta tuskin mikään sivusto pysyy ihan maailmanloppuun asti sentään pystyssä =D. Tosin jos Aku Ankka-lehden suosio Suomen tilatuinpana aikakauslehtenä pysyy, mikä on hyvinkin mahdollsita, kaksi viimeisintä akkaria ovat olleet keskimääräistä parempia mielestäni, akuankka.fi voi pysyä aktiivisena vielä helposti 10 vuotta, ehkä enemmänkin, mikäli Internetin suosio jatkuu.

// Lisäys: Onko se muka nyt niin ihmeellistä että off-topic 4 tuli, että siitä pitäisi joka viestissä mainita, kai ihmiset nyt huomaa jos uus offi on tullut, onhan tänne jo kolmesti aiemminkin tullut Off-topic =).

-Ankkaetsivä

Sivut

Ketju on lukittu.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat