Off-Topic 5

Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Edellinen Offi venähti pitkäksi, joten on uuden vuoro.

Lainaus:
Rosa4tehwin: Tämä on yleispätevä jutustelutopicci aiheeseen kun aiheeseen. Kun juttuhan menee niin, että jokaisesta pikkuasiasta EI TARVITSE tehdä omaa topicciaan!! Tänne voi siis pistää asiaa asioista, mistä ei kannata tehdä omaa topicciaan. Myös muuta ylesitä jutustelua voi aivan hyvin harjoittaa, mutta ei chattailymuodossa, vaan rakentavaa keskustelua kaikesta maan ja taivaan välillä.

Lainaus:
"Hiidenkirnu": Aihe on siis vapaa, mutta viestien on oltava tasoltaan kuten missä tahansa muissakin topiceissa. Chat-tyylinen viestittely ei siis ole suotavaa tai sallittua!

Linkki Off-Topic 4:ään:

http://www.akuankka.fi/keskustelut/alue/12/viestiketju/25951/off_topic_4...

//Jos ei ole muuta sanottavaa kuin "Eka/toka/kolmas/n: s viesti!" tai "Eka/toka/kolmas/n: s sivu!", jätä kirjoittamatta.

Sivut

Kommentit (5017)

Vierailija

Hyvää iltäpäivää

Salkkareita katsellaan ja kuunnellaan peliä!

Huomenna oli ussan kokeet ja vasta nyt muistin.

Oltiin mökillä ja koiran päälle kaatui semmonen kone, sitse pelästy ja juos tien yli, toisen koiran luo, ja toinen koira puraisi häntä. Onneksi

antibioottikuurilla selvitään!

Pelikanssille voitto! Lahtelainen kun olen niin tietystihän minä pelikanssia kannatan!

ULL

//

Lainaus:
Kuka haluaa Salkkareita katsoa? Mielestäni ne ovat ällöttäviä.
: Jokaisen oma mielipide :P

//

Lainaus:
Robinista siis elokuva?
Mä kuulin tästä eilen. Mitäs järkeä tehä 2kk takaisesta teinistä leffa... Tuskin saa kauheasti katsojia...

krisse 10
Seuraa 
Liittynyt22.1.2010

Sori se äskenen viesti, piti siihen lisätä koko päivän tapahtumat mut kone sekos ja lähetti vaan sen alun (:

No tänään oli normi päivä koulus paitsi et yläkoulun tukarit kävi tänää meiän luokal. Ne selitti sit kaikkee kivaa yläkouluun siirtymisestä ja parin viikon pääst mennään tutustuu sinne.

Tänää ostin In englishin, Hyvä tuli ja Tuplanolla ja pelin säännöt taskarit. Ja nyt meenki lukee niit.

Vierailija

Moi. Katson tässä nyt salkkareita...

Huomenna sitten viikonloppu ja pari vierasta tulee meille kylään..

OK päivä tänään. : )

Vierailija

Ekalle sivulle. Mut hyvää päivää.

Lainaus:

ULL: Salkkareita katsellaan

Kuka haluaa Salkkareita katsoa? Mielestäni ne ovat ällöttäviä.

Don McAnkka
Seuraa 
Liittynyt26.10.2009

Lainaus:
Vikke: Miksen mä oo koskaan löytäny mitään jäänteitä?! : o

Kyllä niitä aina välillä löytyy... Muuten hyvänmakuista rillikamaa.

Lainaus:
Kammoli: Pitäisi munkin ruveta pikku hiljaa käymään lenkillä

Mä itse asiassa aloitin koko lenkkeilyharrastuksen tänä keväänä (= viime viikolla) =D Saa nähdä auttaako mitenkään suunnistuksessa.

Lainaus:
Kammoli: Muutenkin täällä on vielä aika huono juosta kun pitää asfaltilla (jalat tuhoutuu) ja hiekkatiellä (se on nyt vähän parempi) juosta kun pururata on viellä luminen.

Onnenpekka kun pururata löytyy läheltä! : D Mä juoksen ihan tien viertä pitkin, asvaltti ei todellakaan ole mikään jalkaystävällinen alusta, joten on ihan hyvä että läheltä löytyy noita pienempiä sorateitäkin. : P

Lucar
Seuraa 
Liittynyt10.3.2012

Jaajaa, ilta on mennyt päivän Ilta-Sanomia selaillessa. Robinista tehdäänkin elokuva.

"Toivottavasti tämä ei jää ainoaksi elokuvakseni", nuoriherra Packalen kehtaa todeta.

Pyh, suksikoon suolle. Ketkä aikovat muuten katsoa Viidakon Tähtöset?

Ja monilla oli kova kiire todeta, että Salkkarit on hyvä. -.-

snʇıoɾɹıʞǝll∀

Vierailija

Jee pääsin kirjoittelemaan ekalle sivulle!!!!

mää oon selaillut findancea ja illää(iltalehti)

ja facebookissa olen pyörinyt,tuli about tunti sitten reeneistä.Eilinen ankkalehti oli mielestäni surkea,olisi kivaa jos nyt julkaistaisiin Barksin klassikko tai Rosan jatkis.

Mitäs tässä,illan vietän rauhallisesti..

Vierailija

Kas,viides offi!

Tulin juuri kaverin synttäreiltä. Wii-kapulalla huitomisen jälkeen on väistämättä hikinen olo ja sitten ne herkut... Kivat bailut!

Saatiin matikan kokeet, 8+ tuli, olen tyytyväinen koska yleensä saan seiskoja. Mantsan Aasia-kokeesta tuli 9+, sekin on hyvä.

Öö öö, eipä sitten oikeastaan ollut mitään sanottavaa, eli se on moroporo!

-Kia K.

Vierailija

harkoista tulin juuri, autoin pikkusiskoa pyöränkaa ja teen kohta loput läksyt ja muuten eilen oli ihan hyvä akkkari ai niin koulu arvosanoista 4 10- nyt vähä ajan kuluessa enkku vähä pilas 8 mutta ei se haittaa kuha ei tuu seiskaa :$

D.U.C.K_37
Seuraa 
Liittynyt1.4.2012

JES! Sain viestini Off-topic 5 tokalle sivulle! Nyt olen onnesta soikeana! (jos joku ei tajunnut niin tämä oli sarkasmia, hieman imitoin joidenkin tähän topiciin ensimmäisinä kirjoittaneiden viestejä)

Noh, kerronpa tähän samaan viestiin hieman päivästäni. Koulua oli kello 8:50: stä kello 14:45: n, ei mitenkään erityinen koulupäivä. Kotona söin ja käväsin koneella, jonka jälkeen lähdin auttamaan yhtä aika vanhaa tuttavaa. Vein lehdet lehtikeräykseen ja vein siinä muutaman kassillisen pulloja läheisen K-Marketin pullonpalautukseen. Sain siitä vähän palkkaakin. Sen jälkeen lähdin VPK: n (vapaapalokunta) nuoriso-osaston harjoituksiin. Treenattiin perusselvitystä (jälleen kerran) ja vaahtoselvitystä. Ennen harjoituksia ostin vähän kaupasta mättöä :D. Sitten kotiin kello 19: 00 , söin ruokaa ja katoin telkkarista Salkkarit. Nyt istun läppärin äärellä ja kirjottelen tänne. Kaiken kaikkiaan on ollut mukava päivä. Isoveli joutui kyllä sairaalaan, kun hänellä on angiina.

Kroope
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Hyvinhän tämäkin Offi on alkanut. Puhutaan Salkkareista ja muusta sellaisesta. Viestejä on jaksanut nyt lukeakin enemmän.

Robinista siis elokuva? Jep, tiesin sen jo muutama päivä sitten. En osaa asiaan sanoa juuta enkä jaata. Paitsi että en oikein ymmärrä, miksi hänestä jo nyt pitää elokuva tehdä?

Ulkona on ihan mukava sää tänään ollut, säiden puolesta varmasti viikon paras päivä. Ei kyllä mitään muutakaan moitittavaa muutenkaan ole.

Kysymysmerkki-Roope - lyhemmin vaan Kroope

Sivut

Ketju on lukittu.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat