Putous 9

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Heippatirallaa vaan kaikille!

Elikkä siis kyseessä on Aku Ankan nettisivujen peräti yhdeksäs Putous- kilpailu. Niille jotka eivät ennen ole tästä kuulleet, kerrottakoon, että Putous (televisiosta kopsatun) on aa.fin kilpailu, jonka tarkoituksena on luoda sketsihahmo ja kilpailla voitosta luomallaan hahmolla.

Viimekautta voit fiilistellä täällä...

http://www.akuankka.fi/keskustelu/27685/ketju/putous_8

Viime kauden voittaja oli minun hahmoni XinXanXon. Teetkö sinä tämän kauden voittajahahmon?

Tähän leikkimieliseen (totistakin totisempaan) kilpailuun saa osallistua enintään 16 kilpailijaa, mutta jollei niitä ole löytynyt 20.8 mennessä aloitamme jo saapuneella porukalla.

Kun osallistut täytä tämä virtuaalikaavake:
Nimi:
Ikä:
Kotipaikkakunta:
Ammatti:
Harrastukset:*
Hokema(t)(pakollinen):
Lempiesine/tavara:*
Lempilaulu:*
Perhe/sukulaiset/ystävät:*
Muuta tilpehööriä:*

*tähdellä merkityt eivät ole pakollisia, mutta mukava, jos laittaisit niihin jotain.

TEHTÄVÄT: Tehtävät tulevat sunnuntaisin. Tehtäväntekoaikaa on perjantai-iltaan saakka.

ÄÄNESTÄMINEN: Äänestää saa ja pitää. Äänestys alkaa sunnuntaina heti kun annan tehtävän ja päätty perjantai-iltana.

PIKAÄÄNESTYS: joudut pikaäänestykseen, jos sinua on äänestetty muita vähemmän. Pikaäänestysaika alkaa lauantaina, jolloin kerron ketkä kolme joutuvat pikaäänestykseen ja päätty sunnuntaina, jolloin kerron kuka/ketkä putosivat ja, mikä on uusi tehtävä.

PUTOAMINEN: Putoat automaattisesti kilpailusta ellet ole tehnyt tehtävää kahdesti peräkkäin. Muuten putoajat päättää pikaäänestys, jolloin kolmesta henkilöstä putoaa kaksi kunnes jäljellä on enää seitsemän kisailijaa.

Doddiin ja sitten vain ilottautumaan!

Sivut

Kommentit (129)

Lucar
Seuraa 
Liittynyt10.3.2012

Nimi: Baabel Torni
Ammatti: Rakennusmies
Ikä: Sopiva
Kotipaikkakunta: Mukula Town
Harrastus: LEGO-rakentelu
Hokemat: No vattu se meni rikki; Annatko liimaa; Imppaaksä mun tuubista!?!
Lempiesine: Vasara
Ystävät: Äitinsä kutistettu pää, lapsuudenystävä joka on valettu sementtiin; elävänä tietty
Muuta: Palkkaa assasiinin jossei voita; kohteena kisan järjestäjä

snʇıoɾɹıʞǝll∀

Rapkissa
Seuraa 
Liittynyt19.7.2012

Viimeinkin pääsen osallistumaan.

Nimi:Jummi (Nammi) Numminen

Ikä:25

Kotipaikkakunta:Helsinki

Ammatti:Rahojen ja karkin ja kaiken pummaaminen. Sekä varastaminen.

Harrastukset:Rummun soitto (Roskapöntön soitto) ja Roskiksien tonkiminen.

Hokema(t):Tämä roskis on minun vain minun!Oon kaarkkii fani vaan enkä mitään muuta...

Lempiesine/tavara:Ensikarkki ja Roskapönttö.

Lempilaulu:Roskalan lapset

Perhe/Sukulaiset/Ystävät:Rommi Rami Numminen (isä) Lumme Pumminen (äiti) Kummi Pummi Numminen (isoveli) Pisuliina (Pikkusisko) Ville (Vaippakuningas) Pumminen (Pikkuveli)

Muuta tilpehtööriä:Jos hänen Roskikseen koskee ei palaa hengissä.Esittä tavallisesti koiraa ja siten pääsee ihmisten taloihin tekemään kaikenlaista.

Ou jee ja siinä tulee mun hahmo.'

T:Rapcat ja muut kotimaiset

CubicGum
Seuraa 
Liittynyt23.6.2012

Kuinka minusta tuntuu, että tuossa aloitusviestissä on jotain tuttua...

Nimi: Mauri "Jodlediidlijoo" Nauris

Ikä: Sillasesti sopivasti. Vähän liika, mutta ei paljoa.

Ammatti: Täällä Alpeilla asustellen on mukava Jodlata sekä laulaa oopperaa. Olen haave ammatissani. Suorastaan nouseva tähti, jos joku kuuntelisi.

Harrastukset: Siitä jodlausta harrastan ammattinani.

Hokema: "Jodlediidlijoo!" "Hoi laari laardi jaa" "Jodlaatilaa haluatko marmelaadiaa" "Kuulkaas, kun minä..."

Lempiesine/tavara: Tuo torvi jota soitan jodlatessani. Pidän myös veitsestäni, joka odottaa niitä, joka buuaa keikallani. Sitä ei ole vielä tapahtunut. Kuulkaas kun minä lähden vähän isompiin cityihin laulelemaan, niin siellä ei buuata. Siellä ei ole yksinkertaisesti mitään melua kun jodlaan.

Lempilaulu: Kuulkas, minun lempilauluni on Jodlaatilaa haluatko marmelaadiaa. Lisäksi paljon muita kappaleitani elämästäni. Tulette kuulemaan niistä! Jodlediidliijoo!

Perhe/sukulaiset/ystävät: Lähtivät kauppaan kuusikymmentä kaksi vuotta sitten. Eksyneet varmaan sinne Zyyrihhiin.

Muuta tilpehööriä: Kuulkaas, kun minä asuin Ruattissa silloin vuonna seisketä, kun olin Ruattin kunkkuna, niin ei kuule jätä kenellekkään kyselemisen varaan mitä minä olen miehiäni. Sain tosin ikuisen kiellon sinne. En kyllä viihtynytkään siellä. Kun ei saa Jodlata. Ja ilma oli liian Ruattalaista. Ja meluista ja saastunutta. Älä roskaa Alppeja, vie roskat ruattiin- kamppanja on jo kerännyt kaksi osan ottajaa. Minut ja vuoristovuoheni. Nyt jodlattaa.... Jodlaatilaa otatko marmelaadiaa! Olen myös työskennellyt talomaalarina omalla talollani ja vähän muuallakin. Jos minä en voita niin veitsi odottaa. Tarvitsen rahaa marmelaadiin!

Tässäpä olisi tämä sekopää. Taistelen hänelle viimeiseen asti. Ei tullut yhtä hyvä kuin hernestistä, mutta joku tuli kuitenkin.

Jodlediidlijoo!

Tsupikki ;D :3

Lucar
Seuraa 
Liittynyt10.3.2012
CubicGum

Kuinka minusta tuntuu, että tuossa aloitusviestissä on jotain tuttua...

Se on oletettavasti kopioitu sanatarkkaan sinulta joka kopioit sen sanatarkkaan edelliseltä, joka kopioi sen sanatarkkaan edelliseltä, joka kopioi sen sanatarkkaan edelliseltä, joka kopioi sen sanatarkkaan jonikuusysiltä.

snʇıoɾɹıʞǝll∀

Vierailija

Osallistun pitkän tauon jälkeen.

Nimi:Jaska Insinööri

Ikä:40

Kotipaikkakunta:Lontoo

Harrastus.keihäänheitto

Hokemat.Luottakaa minuun,Kyllä se kestää, Älkää olko huolisanne.

Perhe:Vaimo Maria Lapsetn Keke ja Kake

Muuta tilpehööriä:Suunnitteli Maailman suurimman laivan(Törmäsi Iso Beltin siltaan)Suunnitteli Hindenburg II:en(Räjähti)Heitti tyyppuiä keihäällä kisoissa(Vahingossa).

D.U.C.K_37
Seuraa 
Liittynyt1.4.2012

Ilmoittaudutaan nyt taas tähän tylsääkin tylsempään kisaan (se ei olisi sitä jos tähän saisi pikkuisen uudistusta).

Nimi: Sakke "Paroni" Kohinoor

Ikä: Oon kolmekymppinen, oon kolmekymppinen, takana on luja putki rilluvuosien.

Ammatti: Näyttelijä, luonut kymmenen eri kuvitteellista henkilöä joista kaikkia esittää itse. Tehnyt myös kaksi elokuvaa nimeltään 'Porot' ja 'Yksinvaltias'.

Harrastukset: Ihmisten hämmentäminen sekä provosoiminen lukemattomin eri keinoin.

Hokemat: "Juu, Es ja Ei!", sekä "Heil!".

Lempiesine/tavara: Ehdottomasti pussillinen tekopartoja ja viiksiä joka tarpeeseen.

Lempilaulu: Kazakstanin kansallislaulu.

Perhe/Sukulaiset/Ystävät: Isänsä Jore Kohinoor on juutalainen rabbi, äitinsä Della Kohinoor taas syyrialainen pakolainen. Lisäksi Sakella on veli nimeltään Eero Kohinoor, trumpetinputsaaja ja riitasointu. Serkku Simo Paroni-Kohinoor on psykoos.. anteeksi psykologi.

Muuta krääsää: Saken luomia henkilöitä ovat mm. kazakstanilainen journalisti Porot Sakkilauma, diktaattori Laaden, sekä räppäri Yli H ja muotisuunnittelija Raüno Kehrä.

There it is. Voitte koittaa arvata ketä parodioin.

~D.U.C.K_37 kiittää!~

Yuk7on
Seuraa 
Liittynyt22.3.2012

Lusku, en kopionu sanan tarkkaan jonilta. Kyllä, minä pidin putouksen kakoskauden

Hahmo:

Nimi: Mysteeri-Mies
Ikä: Ei tiedossa, jotain neljän ja sadan välillä.
Kotipaikkakunta: Luultavasti Turku
Ammatti: Mysteeri
Harrastukset: Salamien ampuminen haulikolla
Hokema: "Päivää" "Mysteeristä"
Lempiesine/tavara: Mysteerinen takki
Lempilaulu: Nokia tune
Perhe/sukulaiset/ystävät: Ei hajua
Muuta tilpehööriä: Mysteeristä.

Tällä kakkoskauden pitäjällä olis intoa tehdä putouksen juhlakausi sitten.

Hyvää iltaa.

Vierailija

Kyllä vain, osa tekstistä on kopioitu täysin, sen myönnän. Osa tekstistä on muokattu oman pienen pääni ideoilla.

Hienoa kun porukkaa on tullut jo tämän verran, vielä hitusen porukkaa odotellaan saapuvaksi.

Hyviä hahmoja olette keksineet, osa viesteistä sai hymyn nousemaan korviin :)

Ansku2001
Seuraa 
Liittynyt8.6.2011

Nimi: Fifi
Ikä: Ikivanha, peräti 13 vuotta.
Kotipaikkakunta: Koirankoppi
Ammatti: Miettiminen kuinka ihmisen elinolosuhteiden ajatukset ovat muuttuneet viimeisten 500 vuoden aikana...blaaa blaa blaa....
Harrastukset: Jatkuva, loputon puhuminen.
Hokema(t)(pakollinen): Olen nähnyt kuinka 1999 vaihtui tälle vuosituhannelle. Ajatteleppa! Ihminen on ruma, hankkisivat karvoituksen.
Lempiesine/tavara:* Sohva (jolla tapaa miettiä kuinka..plaa plaa plaa...
Lempilaulu:* Laulu siitä, kuinka ihmisen mukaajatteleva rotu aiheuttaa oman tuhonsa, ei kovin futuristinen laulu, pessitmistithän ovat oikeassa.
Perhe/sukulaiset/ystävät:* Madam Heinföchster, Fifin omistaja (ja kamala! Ei anna minun sisäistää filosofisia kirjoja! Pthyi.)
Muuta tilpehööriä:* Fifi on nöffi.

Oku Ankka
Seuraa 
Liittynyt26.3.2012

Nimi: "Mauri"

Ikä: Tarkkaa tietoa ei ole, mutta epäillään 36 vuotiaaksi

Kotipaikka: Mikälie (Okustania)

Ammatti:Ei ammattia

Harrastukset: Tulevaisuus

Hokema: Tulevaisuus näyttää valoisalta.

Lempitavara: Mustaa hehkuva lamppu(Oikeasti rikki)

Lempilaulu: Kuin silloin tulevaisuudessa...

Perhe/sukulaiset/ystävät:Ei tunne ketään

Muuta tilpehööriä: Mauri on vain lempinimi. Oikeaa nimea ei tiedä kukaan.

Lucar
Seuraa 
Liittynyt10.3.2012

Oku Ankka: Etkö tosiaankaan missään? Oliko se Ankkalinnan ympäriajoissa vaiko Mottori-Cupissa? Jos jälkimmäisessä, niin on ihme jollet omaan kisaasi tehtyä hahmoa muista.

//Ei ainakaan Moottori-Cupissa ole.

snʇıoɾɹıʞǝll∀

Oku Ankka
Seuraa 
Liittynyt26.3.2012

Ja taas tuplapostaus.

Moottori-Cupissa ei ole mitään Mysteeri-miestä ja jos sitten Ankkalinnan ympäriajoissa niin en ole katsonut nimilistoja joten en ole nähnyt. Ja viimeisen kerran minä en ole kopioinut mitään. Jos joku niin haluaa uskoa niin uskokoot, mutta en ole kopioinut. 

Rapkissa
Seuraa 
Liittynyt19.7.2012

Ja nytten kyllä lopetetaan kiista ja annetaan Okun pitää hahmonsa Mauri ja sillä selpiö.Ja sitä paitsi se on vaan sen hahmon lempinimi eikä oikea.

T:Rapcat ja muut kotimaiset

Lucar
Seuraa 
Liittynyt10.3.2012
Yuk7on

Ja voi jumalatu näiden modejen kanssa! vattu jos siivoatte jotakin, siivotkaa se kokonaan.

Näin. Jos minun viestini poistetaan, miksei Rapkissan varamodeilua poisteta? Kuka tampio näitä poistelee?

Aiivan. Hidis ilmoittaa aina asiasta, ja Wondylla on tainnut olla muita kiireitä kun en häntä ole bongannut.

Tästä päättelemme että alkuperäismodet.

snʇıoɾɹıʞǝll∀

Sivut

Ketju on lukittu.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat