Off-Topic 6

Seuraa 
Liittynyt18.6.2012
Rosa4tehwin
Tämä on yleispätevä jutustelutopicci aiheeseen kun aiheeseen. Kun juttuhan menee niin, että jokaisesta pikkuasiasta EI TARVITSE tehdä omaa topicciaan!! Tänne voi siis pistää asiaa asioista, mistä ei kannata tehdä omaa topicciaan. Myös muuta ylesitä jutustelua voi aivan hyvin harjoittaa, mutta ei chattailymuodossa, vaan rakentavaa keskustelua kaikesta maan ja taivaan välillä.

Hiidenkirnu
: Aihe on siis vapaa, mutta viestien on oltava tasoltaan kuten missä tahansa muissakin topiceissa. Chat-tyylinen viestittely ei siis ole suotavaa tai sallittua

Linkki edelliseen Offiin:
http://www.akuankka.fi/keskustelu/27302/ketju/off_topic_5

Eikä sitten mitään "eka/toka/kolmas/n:s viesti/sivu!" -viestejä, vaan ihan asiaa heti ensimetreiltä lähtien.

Sivut

Kommentit (5009)

T3
Seuraa 
Liittynyt17.7.2009

Henkilökohtaisesti toivoin että vanhan offin 500. sivu olisi tullut vasta huomenna, ironisesti kuitenkin itse "avasin" sen kirjoittamalla viestin. :D

Suunnitelmat illalle: tuttujen luokse ampumaan raketteja, itse luultavasti ajelen sinne moottorikelkalla, pääsen sitten aikaisemmin pois jos alkaa kyllästyttämään. :)

TouhuAku6
Seuraa 
Liittynyt28.11.2012

Oon ollu nyt Valtioroolipelissä ja Valdonadon Valdolandia on sodassa minua vastaan.

Olen bänneillä tuntemattomista syistä. Sanoo vain, että Kirjoitusoikeutesi on poistettu. Saisinko ne takaisin. Kiitän, jos saan.

Valdonado
Seuraa 
Liittynyt25.5.2012

Jee! Viesti ekalla sivulle! :)

Elämä on tylsää silloin kun on kipeä, taas se tulee todistetuksi. Kipeänä oon koko ajan,  kurkku kipeä ja flunssa painaa päälle.

Kauhee taistelu tuolla Valtioroolipelissä, kun Valdolandia ja Salmiakkilandia on sodassa. 

Eipä tässä muuta, lähden nyt jatkamaan roolaamista sinne. :)

Vierailija

Jaaha, kiva että saatiin tääki sitten, katsoinkin juuri edellistä offia, ja mietin mlloin uusi tehdään :D

Tänään siis uusivuosi... Raketit paukkuu koko  yön... Taidankin mennä lukemaan (yllätys, yllätys) Taru Sormusten Herrasta kirjaa eteenpäin, vielä kun saa sitä rauhassa tehdä :D

~von ankka~

CubicGum
Seuraa 
Liittynyt23.6.2012

En edelleenkään osaa tottua siihen, että wondy tekee ohvin. Kun tulin tänne sen oli tehnyt hirnu ja nyt en osaa tottua kun sen tekee Wondy.

Tänään tulee vieraita. Ei huvittais yhtään, kun on sellasia isän kamuja ja niillä on jotain 8-10 vee penskoja. Ja siivoustakin pitäisi jo sunnitella. :'(

Ja vielä vikat joulupuketit tuli tänään ja sieltä tuli kaksi matkapeliä- Aku Ankan ja Roopen pelit. Täytynee joskus koettaa... Ehkä ensi vuonna.

Tsupikki ;D :3

Hiidenkirnu
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Satuit tulemaan just silloin, kun mie ainoona kertana satuin offin tekemään. :D Sekin vain siksi et Wondyl oli jotain kiireitä niin päätin hoitaa homman pois alta. Wondyn on tän offin jatkamisen hoitanu aina toisesta osasta lähtien niin tää menee hyvin edelleen tällä systeemillä. :) Taas miettii monesko offi tää olis, jos vain mentäis yleisesti foorumeilla pätevällä rajalla eli 100 sivua --> uus topic. Tää olisi ilmeisesti lähes offi numero 50 (2424 1000 3x500=melkein 5000 sivua). :D

"Kukaan ei ole täydellinen ja minä olen täydellinen esimerkki siitä."
~Hirnu, epätäydellistä kirjoittamista foorumilla vuodesta 2008

Kroope
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Jos olisin odottanut äänestyksessä tuolla Markku-gaalassa vaikka tälle päivälle, olisin johonkin kohtaan voinut hyvinkin äänestää von ankkaa. Kaikki viestit on oikeastaan olleet aika hyviä häneltä ainakin paluunsa jälkeen.

Tänään on hieman heikompi vointi. Toivottavasti pysyn hereillä kahteentoista asti ainakin. Haluan ehdottomasti olla vuoden vaihteessa hereillä, sehän tavallaan on uutena vuotena tavallista.

Millaisia uudenvuoden vieton perinteitä muilla on? Me ainakin, minä innokkaimpana, sulatamme perinteen mukaan onnenkenkiä jossain vaiheessa iltaa. Varmaan glögiäkin juon jos sitä on.

Kysymysmerkki-Roope - lyhemmin vaan Kroope

Tapsa99
Seuraa 
Liittynyt7.9.2008

Tervetuloa takaisin, von ankka : ). Mukavaa aina kun hyviä, vanhoja käyttäjiä palaa takaisin.

Lainaus:
Millaisia uudenvuoden vieton perinteitä muilla on?

Me ennen sulatettiin tinaa uutenavuotena, mutta ei enää nykyisin. Ei me myöskään ammuta raketteja taivaalle, käydään vaan lenkillä ulkona katsomassa tulituksia ja nauttimassa tunnelmasta.

Kertokaa mitä piirtäisin? En oo pitkään aikaan piirtänyt mitään ja nyt olisi innostusta : D.

Vierailija

Jeah! Pääsin kirjottaam ekalle sivulle!

Lähetinkin Off-Topic 5:toseen just vähän aikaa sit viestin mut täytyy kirjottaa ekalle sivulle.

Meidän perinteisiin kuuluu: Sipsien ja nakkien syöminen. Sitten illalla poltetaan sädetikkuja ja ammutaan raketteja. Toivottavasti kissa ei pelkää.

Deekymppi
Seuraa 
Liittynyt24.9.2010

Mikä ruuhka Offiin on tullut? Johtuukohan uudesta vuodesta vai uudesta Offista ;D?

Mitähän ne Pehmopossut tällä hetk.. Selvä, lopetan tuon pehmojauhamisen. Olen siis nyt edelleenkin täällä Mummolassa, ja tätä lausetta saatte lukea vielä ainakin tämän, huomisen ja ylihuomisen, kunnes sitten Keskiviikko iltana lähden kotiin äidin ja pikkuveljen kanssa. Edelleenkin Aku Ankka lukematta. Jossain vaiheessa jonkun piti sen kai tänne tuoda kaikkien Ankkuafanien iloksi. Eli etenkin minun. Ja serkkuni. 

Muuttakaa kaikki Lahtelaiset Tampereelle, täällä Lahdessa on tylsempää kuin Tampereella ;D Tampereella on Koskikeskus (Sellainen jännä kauppakeskus, ja kun Lahtelaiset serkkuni kävivät siellä, olivat he ihmeissään kuinka hienoja rakennuksia Tampereella on ;D), Näsinneula (Kyllä te näsinneulan teidätte), Pyynikin näköalatorni(Kai sana Pyynikki tuo jotain mieleen? Eikö?), Särkänniemi(Joka on siis paljon muutakin kuin huvipuisto, toisin kuin jotkut voisivat luulla), Paljon Aku Ankka sivun käyttäjiä (Jes!), Itsenäisyyspäivän ilotulitus ja paljon muita juhlia ja teemaviikkoja. Maailmanpyöräkin on välillä keskustassa. Sitä paitsi Tamperehan voitti joskus sen Suomen paras kaupunki- äänestyksen. Tampere on myös tosi iso paikka. Lahdesta en sitten keksikkään muita hyviä puolia kuin mummoni makaroonilaatikko.

Mistä on muuten alkanut se tapa, että modet tekevät aina uuden Offin?

Arvostelkaa Akkareita ja nostakaa Ankka-aiheisia ketjuja!

Vierailija
Donald-91

Jos olisin odottanut äänestyksessä tuolla Markku-gaalassa vaikka tälle päivälle, olisin johonkin kohtaan voinut hyvinkin äänestää von ankkaa. Kaikki viestit on oikeastaan olleet aika hyviä häneltä ainakin paluunsa jälkeen.

Öö... Kiitos, kiitos :D Hyvä että upea paluuni miellyttää!

[/quote]

Ansaaku: Toivottavasti kissa ei pelkää.

[/quote]

Ole iloinen, kissat eivät sentään hauku ja juoksentele ympäriinsä talossa aina kun raketti räjähtää... Meidän alle kaksivuotias koira todennäköisesti sekoaa ja pahasti korkeintaan ennen keskiyötä (eikös kuudelta muuten saa alkaa raketteja ampumaan?)..

~von ankka~

Hiidenkirnu
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Pientä vaikeutta lainausten teossa? :D

Sehän on [*quote]lainattava viesti[/quote] (* merkit pois) eli tuohon ensimmäiseen tagiin ei tarvita tuota kenoviivaa.

"Kukaan ei ole täydellinen ja minä olen täydellinen esimerkki siitä."
~Hirnu, epätäydellistä kirjoittamista foorumilla vuodesta 2008

Deekymppi
Seuraa 
Liittynyt24.9.2010

Lainaus:
von a: (eikös kuudelta muuten saa alkaa raketteja ampumaan?)..
Juu, kuudeltahan se oli, mutta siitä välittämättä jotkut paukuttelivat raketteja jo Torstaina :/ Tänään ei ole vielä yhtäkään "räjähdystä" kuulunut. Onneksi. Ainakin niiden kannalta jotka niitä olisi aikonut paukuttaa, jos nyt ymmärsitte mitä tarkoitin..?

Vähän aikaa sitten tänne tuli kolme viesiä samalla minuutilla. Ei minulla muuta.

Arvostelkaa Akkareita ja nostakaa Ankka-aiheisia ketjuja!

Kroope
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Joo kuudelta tosiaan alkaa se perinteinen ilotuliterakettien taivaalle ampuminen. Ei varmaan kovin mukavalta tuolloin tunnu joistakin koirista jotka kuitenkin rakettien ääntä pelkää.

Miksette Tapsa99 enää niitä uudenvuoden onnenkenkiä sulattele?

Mikael McDonald myös kirjoitti tuolla Offin 5.osion sivulla 500. Toinen vanha käyttäjä joka tekee paluun lyhyen ajan sisään. Toki Vincekin on käynyt täällä viime päivinä, mutten tiedä käykö hän täällä kuitenkaan kovin useasti.

Pitäisiköhän tuossa vuoden vaihtuessa jopa sateisen kelin aikana lähteä käymään ulkona. Sisältä kun vähemmän muiden ilotulitteita näkee.

Kysymysmerkki-Roope - lyhemmin vaan Kroope

Sivut

Ketju on lukittu.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat