Kuinka monella on 12 tai enemmän sudenpentumitalia?

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Otsikko kertookin kaiken. Minä en vaan tajua miten niitä saa niin monta. Itselläni on kymmenen.

Kommentit (15)

Vierailija

Tuota noin näin kerran jollain 12 mitalia, ja sain selville sen ominaisuuden joka oli kilpailumitali. Mutta epäselvää miten sellasen saa. Ite olen pelannut kaikkia pelejä osallistunu kaikkiin kisoihin ja voittanut kahdesta.

Vierailija

Mulla on 8 mitalia. En ole ennen kuullutkaan mistään Julle Ankanpään mitalista, mutta ilmeisesti aika vaikea saada.

Vierailija

Ei ole totta, älkää vaan sanoko että te, tai joku kerää näitä mitaleita? Näillä ei ole mitään merkitystä muutenkaan.

Salwer1st/
Seuraa 
Liittynyt6.5.2008

12 mitalia voi saada vain jos on saanut Julle Ankanpään mitalin, jota kukaan ei ole vielä saanut. Tällä hetkellä suurin määrä mitä voi saada on 11 eli kenelläkään ei ole 12 tai enemmän mitaleja.

Vierailija

Salwer1st/ kirjoitti:12 mitalia voi saada vain jos on saanut Julle Ankanpään mitalin, jota kukaan ei ole vielä saanut. Tällä hetkellä suurin määrä mitä voi saada on 11 eli kenelläkään ei ole 12 tai enemmän mitaleja.

Mikä on Julle Ankanpää mitali?

Vierailija

AKUHULLU97 kirjoitti:Julle Ankanpään kunniamitali annetaan erityisansioista (en tiedä tarkemmin) itsellä on 11 mitalia.

Sä varmaan saat sen viimeistään kai 8-11 kk

Vierailija

Täytyy olla saanu kultarynntäyksestä, kaikista peleistä,akupediasta,

keskustelusta,galleriasta,glogista ja Julle Akanpään erikosmitali

että olisi 12 mitalia.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat