kysymys melkein tänne liittyen

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

kun googleen kirjoitaa aku ankka niin sinne tuleee semmoinen Aku Ankka-Etusivu lukemaan ja sen ala puolella lukee kääk, tillaja uusin lehti, Touhola mutta miksi niihin ei pääse koskaan tietääkö joku mitä niissä edes on ? se touhola mua eniten kiinnostaa

Kommentit (10)

Vierailija

SAMI-96 kirjoitti:kun googleen kirjoitaa aku ankka niin sinne tuleee semmoinen Aku Ankka-Etusivu lukemaan ja sen ala puolella lukee kääk, tillaja uusin lehti, Touhola mutta miksi niihin ei pääse koskaan tietääkö joku mitä niissä edes on ? se touhola mua eniten kiinnostaa

Kun olen itse perehtynyt tietokoneohjelmointiin ja google toimintaan saanen valistaa niitä jotka eivät vielä tajunneet:

Googlella on hakurobotti (itse asiassa pelkkä tietokoneohjelma joka selaa nettiä kenenkään ohjaamatta). Tämä robotti selaa nettiä ja kirjaa muistiin kaikki sivut jotka se löytää. Tämä robotti on käynyt akuankan sivulla esim. 8 kuukautta sitten (pelkkä esimerkki!!!) ja kirjannut ylös kaiken sivustolta löytyvän. Tämän jälkeen botti ei olekkaan "eksynyt" "www.akuankka.fi"-osoitteeseen (tiedän että osoitteiden postaaminen on kielletty, mutta ketään ei varmaan haittaa tietää sen sivuston osoitetta jolla selailee tällä hetkellä =P) vähään aikaan. Sivusto on muuttunut mutta googlen muistiin on jäänyt sivuston vanhempi versio. Siinä syy.

AKUHULLU97 kirjoitti:

Niin, ne Touholat ynnä muut on vanhojen sivujen juttuja.

Aivan!

PS. Miksi touhola edes poistettiin? (Tai se taitaa olla nykyinen "pelit & puuhat", mutta silti?

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat