Kuka on parhain tyyppi Aku Ankan nettisivuilla

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Sanokaa vain PARHAIN. Musta parhain tyyppi on _wonderlust_

Sivut

Kommentit (60)

Vince
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Kieltämättä se paras on AKUHULLU97, Ankkarock on kova nimi mun listalla. ;) Mä pidän muita itseäni parempina - mut ne jotka trollaa ja häiriköi ovat huonompia kuin minä.

Vierailija

adz kirjoitti:

Duke Duck kirjoitti:Näköjään parhaat käyttäjät on alkanu vaihtua. Ennen oli djlordi ja adz. Nykyään suosiota kerää enemmän AKUHULLU97 ja Salwer1st/. Minut taidettiin mainita vaan kerran.

Totta töriset Duke Duck! Se riippuu siitä miten aktiivisesti höpöttää, mutta minuun se ei vaikuta, ja sinä mm.kuulut edelleen "top-listalleni" Mun lista ei oo muuttunu korkeintaan tullut pari uutta. :D Ja kiitos samalla kaikille niille joitten listalla oon.

Niinhän se nykyään taitaa olla. Useimpien lista on sama kuin aktiivisimpien kirjoittajien lista.

Vierailija

Ankkafani1 kirjoitti:Jep, kaikki on parhaita, mutta SAMI-96:tta ei voita kukaan (tai mikään)!! Sami rokkaa <333333

Pakko sanoa että sinuakaan ei voita mikään eikä kukaan<3333 OOT PARAS ANKKAFANI1!!!!!!

Vierailija

Duke Duck kirjoitti:Näköjään parhaat käyttäjät on alkanu vaihtua. Ennen oli djlordi ja adz. Nykyään suosiota kerää enemmän AKUHULLU97 ja Salwer1st/. Minut taidettiin mainita vaan kerran.

Totta töriset Duke Duck! Se riippuu siitä miten aktiivisesti höpöttää, mutta minuun se ei vaikuta, ja sinä mm.kuulut edelleen "top-listalleni" Mun lista ei oo muuttunu korkeintaan tullut pari uutta. :D Ja kiitos samalla kaikille niille joitten listalla oon.

Vierailija

Pöllö Pöö on paras ja minulla on mennyt laskut sekaisin siinä, että kuinka monta keskustelua tästä aiheesta on tehty.

djlordi
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Salwer1st/ kirjoitti:

Niinhän se menee. Itse en enää jaksa pitää kirjaa siitä minun mainitsemisesta, kun sitä on alkanut tulla lähes yhtä paljon kuin adz:lle.

Suosituimmat käyttäjät taitaa mennä viestimäärien mukaan suurinpiirtein.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat