Kapina terroristeja, hakkereita ja Aku Ankka-sivujen roistoja vastaan

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Tänne pitää tulla vain ne ankistit jotka kapinoivat terroristeja, hakkereita ja Aku Ankka-sivujen roistoja vastaan.

Sivut

Kommentit (57)

djlordi
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Vince kirjoitti:Yhdyn kapinaan. ;) Olenkin ainakin yhden kerran joutunut jonkun terroristin uhriksi. Joskus jostakin ketjusta oli mun viesti poistettu. :|

Yleensä turhat viestit vain poistetaan.

_wonderlust_
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Tuskin puhumme nyt teroristeista, jotka tekevät pommi-iskuja yms., eli parempi termi olisi trolli. Mutta kuulkaahan nyt: mitä trollit haluavat? Huomiota. Kuinka suhtautua niihin parhaiten? Jättämällä huomiotta. ÄLKÄÄ SIIS PALKITKO TROLLEJA KIINNITTÄMÄLLÄ NIIHIN HUOMIOTA. Se on niiden paras palkka. Merkki siitä, että työ on tuottanut tulosta ja että sitä kannattaa jatkaa. Pistäkää Wikipediaan hakusanaksi trolli, lukekaa ja oppikaa.

Vierailija

Aleksi MacAnkkahullu 010898 kirjoitti:

Taikisfani kirjoitti:Eikö tämä ole hiukkasen matkittu "kokous nettisivujen hyväksi" aiheesta, mutta en pane pahakseni. Minä ainakin kapinoin täysillä trolleja vastaan! Joskus kannattaa vain olla huomioimatta heitä.

Oikeastaan, ''Kokous nettisivujen hyväksi'' on matkittu tästä. Todisteita: Katso milloin tämä on tehty! Tämä on tehty Kesäkuun alussa! ''Kokous nettisivujen hyväksi on tehty Elokuussa. Ja Sami (ttaja), Tajuatkos että silloin kun tämä tehtiin, harva tunsi termin ''trolli'', joten älä hermostu.'<br />

<br />

Toisaalta on kivaa, että olen taas kapinan aloittaja! WUHUU! Kiitos Af1 että nostit tämän :D! :) Lisää kapinallisia! (^.

JEAAH!!! Trollit Hel###n.

Vierailija

Saanen kysyä yhden kysymyksen.

Mitä hyödyttää vain sanoa se, että vastustaa trolleja?

Ihmisten pitäisi tehdä jotain, eikä vain mumista ja olla tekevinään jotain, se ei hyödytä mitään. Jos trollit lukevat tämän, he vain saavat huomiota, jota he haluavat.

Siispä pyydänkin teitä, ihmiset tekemään jotain. Paras keino on olla välittämättä tai kirjoitella laadukkaita viestejä, jolloin huonot viestiketjut valuvat alas.

~kirja

_wonderlust_
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

djlordi kirjoitti:En oo kuullutkaan sanaa trolli(että tarkottais samaa kuin terroristit), terroristit sopii paremmin niiden nimeksi.

Terroristit ovat juuri näitä pommi-iskuja suunnittelevia hörhöjä, eivätkä millään lailla liity nettihäirikköihin. Trolli on nimenomaan oikea termi näille, en ymmärrä mistä täällä sivuilla on saatu käsitys siitä, että kyseessä olisi termi terroristi. Kaksi eri asiaa. Wikipedia on kiva, pistäkää hakusanaksi trolli.

Vierailija

Minä liityn tähän seuraan!Kapinoin oikein kunnolla!Näille tietyille jäähyä ihan vähintään 4 ja puoli kuukautta!Eli siis liityn seuraan!

Vince
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

djlordi kirjoitti:

Vince kirjoitti:Yhdyn kapinaan. ;) Olenkin ainakin yhden kerran joutunut jonkun terroristin uhriksi. Joskus jostakin ketjusta oli mun viesti poistettu. :|

Yleensä turhat viestit vain poistetaan.

Turhat? :o No voihan määpähkinä voi. :I En mä ajattellut että se olisi ollut turha. Minusta se oli ihan normaali ja kunnollinen mielipide. No, ylläpito sen parhaiten tietää.

Kroope
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

ankkakonda kirjoitti:onneks on jäähyt heitä varten

Niin juuri, ja onneksi varsinkin, jos ne jäähyt todella vaikuttavat kyseisenlaisiin häiriköitsijöihin! Mutta eikö tämä keskustelu ole melkein sama kuin tuo melko jättiläiseksi kasvanut Kokous nettisivujen hyväksi -keskustelu? Minun mielestäni on aika lailla samanlainen, ja sen takia itse ainakin kirjoitan tämän tyyppisistä asioista vain sinne. (Tai ehkä Valittamiset-keskusteluun.)

Kysymysmerkki-Roope - lyhemmin vaan Kroope

Vierailija

Ettekö te hyvät ihmiset vieläkään ymmärrä, että TERRORISTI, TARKOITAA POMMITTAJAA, ___TROLLI___ ON NETTIHÄIRIKKÖ! Niitä ei saa sekoittaa!!! Voih, voih... Tietenkin minä trolleja vastustan, mutta tämä topic on taas sitä että niille annetaan HUOMIOTA, JOTA EI SAA TEHDÄ!!

(Capsit nyt piti laitaa vahvistukseksi, kun nämä sivut eivät tunne asiaa nimetä lihavointi, saatikka kuullutkaan alleviivauksesta.

Sivut

Ketju on lukittu.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat