Minusta tulee isona sarjakuvapiirtäjä?

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Oletko harkinnut sarjakuvapiirtäjän uraa, jos olet niin mitä sarjaa olaet ajatellut piirtää?

Minulle kelpaisi piirustustyö, mutta luulen että tyydyn lukeeman isona pelkkiä sarjakuvia ja keskityyä urheilemaan. Entä te?

Sivut

Kommentit (52)

Vierailija

Niin, tuskinpa. Kun ei ole mitään erikoista innostusta siihen hommaan. Vaikka voisihan se aika hauskaa olla...

Vierailija

Hämäyksen Hurrikaani kirjoitti: Ei minusta ole piirtäjäksi, vaikka kuviksesta tulikin 9. Nykytaidetta voisin kyllä tehdä.

Yhdyn tähän.

Vierailija

Minä haluaisin kovasti sarjakuva piirtäjäksi, mutta mä en osaa hirveen hyvi piirtää.:( Tykkään kyllä keksiä tarinoita:D

Vierailija

olen kyllä piirtäny sarjakuvia, en siis julkaisuun tai muuta sellaista, vaan omaksi tylsyydenpoistajaksi... täytyy sanoa että se on kyl jännää puuhaa ja ammattina se olis mahtavaa, mut ei mun taidot, luovuus ja hermot piisais (nostaa hattua sarjakuvapiirtäjille). eipäsjuupas :D

Vierailija

Superhessu kirjoitti:Oletko harkinnut sarjakuvapiirtäjän uraa, jos olet niin mitä sarjaa olaet ajatellut piirtää?

Minulle kelpaisi piirustustyö, mutta luulen että tyydyn lukeeman isona pelkkiä sarjakuvia ja keskityyä urheilemaan. Entä te?

Ja onnea paljon sun tulevalle uralle.

Vierailija

Fauntleroy69 kirjoitti:minusta olisi hienoa olla ammatiltaan sarjis tai pilakuvapiirtäjä tulevaisuudes...

Minäkin voisin olla pilapiirtäjä, ei mulla muuhun lahjat riittäisi.

Vierailija

Olen harkinnut, haaveillut, toivotnut, jne.

Ehdottomasti!

Aku Ankkaa haluaisin piirtää.

Animaattori olisi toinen toiveammatti

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat