paljon sinulla on taskareita

Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

mulla 23.

Sivut

Kommentit (44)

MeRakastammeAnkkaa
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

tässä mun taskarien nimet(jos teemanumerot ja erikoisnumerot lasketaan):kaksi saksalaista taskaria joiden nimeä en muista,lännen sankarit,mikin kuulento,asu vapaa,virus varoitus,roope sedän rahanippu,synttäri yllätys,yhtä kyytiä,aikakone2,aikakone5,se siitä,kaikki tiet vievät ankkalinnaan,kolmiodraama,hattutemppu,palohälytys,likaista peliä,piraattipuisto,kesä kaikkialla,olympia kuume.laki ja järjestys,ja sitten pari muuta joitten nimeä en muista.

Vierailija

Mul vaivaset 210, mut saan roimasti lisää piakkoin yhest sika hyväst divarist jonka Akkareist vein kotiin yli puolet ja niissä oli mukavasti vanhoja taskareita jotka on sadan joukos.

Vierailija

A.N.K.K.A kirjoitti:Mul vaivaset 210, mut saan roimasti lisää piakkoin yhest sika hyväst divarist jonka Akkareist vein kotiin yli puolet ja niissä oli mukavasti vanhoja taskareita jotka on sadan joukos.

Ai nii. unohi ihan erikoistaskarit jotka on kaikki mul.

Vierailija

jonttuli kirjoitti:

Ankkafani1 kirjoitti:679.

tuukko tulevaisuuesta

Sulle kävi vahä harmittavasti. Et tainnu antaa anteeksi. Mä en ainakaan antaisi.

Vierailija

Roope Setä on ihan eri kirja! Omistan taskukirjoja jonkun 200kpl, pitäisi varmaan laskea että saan tarkan luvun.

Vierailija

mulla on 100 akuankkaa jos roope sedät lasketaan ja me ollaan tilattu aku ankkaa monta vuotta ja iskällä on vielä ainakin 100 aku ankan taskukirjaa

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat