Kuinka monta Iines - & Aku ankka lehteä sulla on ?

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Mulla on ainakin 10 Iines - lehteä & yli 450 - Aku ankka lehteä. Jos haluat kertoa myös kuinka paljon Taskareita tai Roope - setä - lehteä sulla on, kerro ihmeessä. Mulla on molempia ainakin yli 50.

Sivut

Kommentit (42)

Vierailija

515 numeroa. Kaikki 1999-2008 aku ankat. + kaikkien ensimmäiset numerot vuosilta 1951-1998. Saattaa olla enemmänkin.

Vierailija

En rupea akkareitani laskemaan!

Akkareita monta laatikollista, ei iineksiä, joku kymmenen roopea, taskareita joku laatikollinen tai pari.

Vierailija

AKUHULLU97 kirjoitti:Mulla on yli 500 lehteä, 0 iinestä (!), 199 taskukirjaa ja 86 Roope-setää.

Tosi hyvä Taskari luku! Mulla vaan 119 Taskukirjaa mutta Iines 3 Roope-setä 129 ja 1057 lehtea. (laskin just vaan tätä foorumii varten)

Vierailija

about 20 iinestä,yli 2000 akulehteä,kaikki taskarit,kaikki roope sedät,kaikki taskarin teema-ja erikoisnumerot,kovakantisia yli 50kpl,albumeita about 100kpl,aku ankan satasivuiset 10kpl,Jumbot 10kpl,kaikki aku ankan aikakoneet,jne jne

Vierailija

ankkakonda kirjoitti:0 iinestä 524 ankkaria 200 taskaria paljon roopeja 2 mini taskaria kovakantisia kirjoja 20

No kovakantisia on meikäläisellä yks kymppi enemmän.

Vierailija

aaro hanhi kirjoitti:ja meille alkaa tulla aku ekstra ens viikolla ja mulla 1 kova kantinen 1 mikin dekkari pokkari 2 albumia 1taikaviitta lehti kelmien kerho ja hiiri joka tiesi liikaa

Anteeksi! Mutta saanen tiedustella MIKÄ kovakantinen?

Vierailija

ipu99 kirjoitti:Muuten r.k.s Sulla ja AKUHULLU97:mällä on saman verran taskareita.

Niinkö? Tääl... Taskarin teemanumerot 1, 3, ja 4! Ärsyttävää kun niitä löytää koko ajan!

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat