Nintendo

Seuraa 
Liittynyt21.12.2015

Tämä on Akuankka.fi-sivuston oma Nintendo-topic. Tässä topicissa voit keskustella Nintendon konsoleista, käsikonsoleista, peleistä, leluista ja keräilyesineistä.

Mikä on suosikkisi näistä Nintendon hahmoista?
Mario tai Luigi
Mario tai Luigi
48.7%
Pikachu
Pikachu
23.0%
Link
Link
17.9%
Donkey Kong
Donkey Kong
7.6%
Star Fox
Star Fox
2.5%
Ääniä yhteensä: 39

And God said:
"Let there be toasters. All toasters toast toast." and there were toasters.

Kommentit (7)

Raccoon
Seuraa 
Liittynyt21.12.2015

Pidän Nintendoa parhaana konsoli- ja pelivalmistajana ikinä. Olen kiinnostunut lähinnä retrokonsoleista ja -peleistä, mutta onhan sitä sitten tullut hankittua Wii U. Ostin juuri uusimman Zeldan (Breath of the Wild.)

3.3 julkaistiin kaikkialla maailmassa Nintendon uusin konsoli, Nintendo Switch. Mitä mieltä te olette tästä konsolista?

And God said:
"Let there be toasters. All toasters toast toast." and there were toasters.

KAIVOS
Seuraa 
Liittynyt28.7.2014

Itselläni on Nintendo 3DS sekä Wii U. Oikeastaan kaikki kaverini ovat Nintendon tuotteiden suurkuluttajia. Itsekin pidän Nintendoa parhaana peli- ja pelikonsolivalmistajana, vaikka sillä ei ole aina niin hyvin mennytkään. Vaikka Wii U:lla menikin vähän huonommin, se ei sentään myynyt tappiolla. Nyt ainakin näyttää siltä, että Switchillä menee paremmin. Katsoo nyt, ostanko vaiko en.

Valtiopeli 14

Pikkukajava
Seuraa 
Liittynyt23.6.2016

En ole mikään orjallinen Nintendon fani ja etenkin tuo Switch lisää syitä olla palvomatta mokomaa liiaksi. Olen pääasiassa kuullut siitä pahaa, vaikka siitä voikin olla hyviäkin kokemuksia porukalla. Kuitenkin vaikuttaa, että ovat pistäneet jokseenkin, hm, keskeneräisen tuotteen markkinoille. En itse ostaisi.

Lisäksi ärsyttää, että Nintendo hyvä maineensa suojanaan rahastaa esimerkiksi jatkuvasti tekemällä uusia versioita DS:stä (en toki pelaa pääasiassa vain kyseisellä konsolilla), eikä kaikkia uusia pelejä pysty vanhemmilla versioilla enää pelaamaan. Siksi tuntuu vähän höhlältä omistaa sekä aivan alkuperäinen romu että DSi ja 3DS, onneksi kuitenkin nekin olen hankkinut käytettynä. Nyt tulee ilmeisesti vielä tuosta viimeisimmästä (kai sen suuremman version pohjalta?) jokin "DS New" tai jotain, mikä tuntuu ihan ihme pelleilyltä.

Kaikesta huolimatta tulee orjallisesti ostettua aina uudet Pokémonit ja mitä lie. Siksi tietenkin taskumonstereille uskollisena äänestin Pikachua, vaikka en kyseisestä lajista hirveämmin välitäkään. Perhanan rotta. En kyllä ole senkään statseihin oikein tutustunut. Kaiken maailman figuurejakin tulee aina välillä ostettua, vaikka nyt yritänkin välttää kaikenlaisen materian keräämistä huoneeni täytteeksi pölyä keräämään. En kyllä ole rahan vuoksi sortunut ostamaan mitään vähän parempilaatuisempia ja täten kamalan kalliita oheistuotteita, ylipäätään mistään fanitukseni kohteesta. Teen myös ennemmin itse käsin kaikenlaista, jos kerran niin mieli tekee jotain saada.

Lokkilapsi.

Robo
Seuraa 
Liittynyt17.6.2014

Meillä on jo Pelit ja Pelikonsolit-topic.

Allekirjoitus eli nimikirjoitus tai autografi on nimen kirjoitettu asu tai muu tunnistusmerkki, jonka henkilö kirjoittaa asiakirjaan todisteeksi henkilöllisyydestä ja tahdosta. Henkilökohtaiseen allekirjoitukseen käytetään yleensä omaa nimeä tai sen lyhennettä. Se toimii sinetin tavoin. Suomen kielessä nimikirjoitus tarkoittaa jonkin henkilön nimeä hänen itsensä käsin kirjoittamana. Samaa tarkoittaa sivistyssana autografi (ruotsin autograf < kreikan sanoista αὐτός autós, "itse", ja γράφειν gráfein, "kirjoittaa"). Allekirjoituksella tarkoitetaan yleensä samaa kuin edellisillä, mutta sen on käsitteenä laajempi. Taideteokseen tehty allekirjoitus on signeeraus.

MikaL
Seuraa 
Liittynyt22.9.2017

Kokeilin Switchiä pari viikkoa sitten kaverilla. Oon ite niin tottunut ja tykästynyt Wii:hin ettei uus Nintendo vielä ainakaan tehnyt suurta vaikutusta. Toki hintakin vähän rajoittaa ostohaluja. En muutenkaan oo niin kova peli-intoilija, että eiköhän toi Wii riitä hetkeks ja sit täytyy vaan käydä kaverilla useammin kylässä pelaamassa Switchillä. Onko muita Switch kokemuksia?

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat