Julle Ankanpään mitali?

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Kuulin et on olemassa sellanenki. Onks se totta? Ja jos on miten sen voi saada?

Sivut

Kommentit (35)

___Aku Ankka___
Seuraa 
Liittynyt17.6.2008

Mä haluisin sellasen, mutta se on pelkkää haave ajatteluu koska oon ihan surkee käyttäjä. :(

Tämmöinen vanha sivujen käyttäjä joka täällä käy piipahtamassa silloin tällöin!

Vierailija

Moi Ankkafani!Oletko se aito vai sisko?Otin selvää tuosta mitalista ja ymmärsin, että pitää saada kaikki mitalit todella hyvä tasoisiksi tai pitää tehdä jotain.

Vierailija

Minäkin kuulin tuosta hetki sitten. En tiedä siitä mitään. Ehkä se on tarkoitettu todella aktiivisille, ystävällisille ja muiden huomioonottaville käyttäjille. En tiedä äänestetäänkö se vai mitä, vai valitseeko ylläpito.

(Haa ehdin juuri lähettää tämän viestin, kello on 21.00)

Vierailija

Af1 kirjoitti:??? Pelaat niin kauan kaikkia pelejä et ne on 1. tasolla, saat toki pitempäänkin pelata ;) Ja, galleriaan lähetä, akupediaan kirjoita, ja tällasta.

Sanoppas esimerkki, jolla se on eri, kuin 5? Enpä ole nähnyt...

ps. Sami onko tämä oma keksintösi? ;-/(ei meenyt oikein)

Af1
Seuraa 
Liittynyt11.5.2008

No, moi mac ducky :) ! Oon ihan aito, ja illan leikkaukset meni hyvin, tulin tänne haukkuun yhden tyypin ja tarkistaan tän foorumin ;) . Ei täs kummempaa, mut, siinä vaan et sil mtaleil ne tuskin tarkoittaa kultaryntäystä ;)

Vierailija

Sen saa varmaan joku, joka tekee pitkiä hyviä ja asiallisia viestejä, jolla on ykkös mitalleita peleistä, galleriasta ja akupediasta ynnä keskusteluista. Olisihan se kiva saada kyllä...

Af1
Seuraa 
Liittynyt11.5.2008

??? Pelaat niin kauan kaikkia pelejä et ne on 1. tasolla, saat toki pitempäänkin pelata ;) Ja, galleriaan lähetä, akupediaan kirjoita, ja tällasta.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat