Mitä te dikaatte

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Mitä te dikaatte aku ankka sivuista. musta aku sivut on maailma pars paikka.Mikä on teidän mielipide. ankka sivut jyrää!!!!

Sivut

Kommentit (21)

Vierailija

Nää on parhaat mun tuntemat ankkasivut, vanhatkin oli ihan kohtalaisen hyvät mutta nää on 100-kertaa paremmat. Keskustelupalsta on ehkä paras juttu näillä sivuilla. Myös Toimituksen Blogi on kiva koska sieltä saa paljon informaatiota jota ei muualta saa. Pelejä en on kovin paljoa pelaa, mutta varmasti ne jotka niitä paljon pelaa tykkää niistä. Akupedia on ehkä näitten sivujen heikkolenkki, itse ainakin etsin informaatiota esim. Ankkalinnakkeesta tai Wikipediasta. Kaiken kaikkiaan nämä sivut ovat mahtavat.

Vierailija

Nää sivut on ihan parhaat täällä saa tietoonsa mielenkiintoisiakin asioita ja muuta tietoa ja "nettiystäviä".

Vierailija

N0 B0DY kirjoitti:PIKKU T, etkö voisi panostaa vähän oikeinkirjoitukseen?

Oon ihan samaa mieltä No BODyn kanssa! Huomioikaa oikeinkirjoitus! Se on tärkeää! PS. On nää sivut kyllä huippuhyvät!

Vierailija

PIKKU T kirjoitti:Mitä te dikaatte aku ankka sivuista. musta aku sivut on maailma pars paikka.Mikä on teidän mielipide. ankka sivut jyrää!!!!

Ihan samaa mieltä ;)

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat