kivoin sinulle sanottu teksti täällä sivustolla

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

minulle se on tämä

Ankkafani1 kirjoitti:Olet maailman ihanin ihminen tällä hetkellä vaikken tunnekaan sinua.

tämän muistan aina en unohda tätä vaikka kaikki olikin huijausta...:(

Sivut

Kommentit (120)

Vierailija

Vince kirjoitti:SAMI-96 sä oot mukava tyyppi, et oo yleensä haukkunut ketään ja keskustelet asiallisesti. Sellaiset käyttäjät ja ihmiset yleensä ovat kivoimmasta päästä. :)

Kiitos Vince, sinulle kuuluu kunia paikka listallani numerona 4...:D

Vierailija

Mulle ei oo tähän mennessä sanottu mitään tosi kivaa, mutta oonpahan sentään ollu joidenkin parhaimmat käyttäjät-listoilla.

Vierailija

-Katajasydän- kirjoitti:Enpähän ole niitä oikein kerännyt, parhaita ovat ollet ne kun minut on mainittu jossain hyvien tyyppien listassa. SAMI-96,kun näin tän keskustelun nimen, arvasin että sä oot tehny tän ja alotat sen jotenkin tollai.:D

No ajan myötä ihmiset oppii tuntemaan jostain tavasta, luontee piirteestä tai ken ties kirjoitus tyylistä.

Vierailija

Eipä mulle hirveesti ystävällistä olla sanottu, paitsi mut on nimetty joidenkin parhaat käyttäjät listalla, varsinkin AKUHULLU97 on nimennyt mut pari kertaa listallaan, kiitokset siitä!

Vierailija

Kultu_neiti kirjoitti:Olen ollut täällä aika vähän aikaa,ettei kukaan ole kerennyt sanomaan minusta paljon mitään.

No nytpä sanon:Olet ällistyttävän hyvä käyttäjä ja sinusta tulisi koko sivuston kingi jos vain tarpeeksi sitä haluat!

Vierailija

Ankkarock kirjoitti: Ja Jonsku Ankka: Olet listallani tosiaan sijalla 2

Kiitos, Ankkarock. Ja sinähän olet edelleen minun listallani sijalla 1. Number one.

Vierailija

SAMI-96 kirjoitti:Munkin mielestä Otto94 on hyvä tyyppi ja negatiivinen keskustelija.

Salwer1st/ ei kyllä tarkottanu mua, Sami96.

Salwer1st/
Seuraa 
Liittynyt6.5.2008

Otto94 kirjoitti:

SAMI-96 kirjoitti:Munkin mielestä Otto94 on hyvä tyyppi ja negatiivinen keskustelija.

Salwer1st/ ei kyllä tarkottanu mua, Sami96.

Nytpä sitten tarkoitan. Olet myös hyvä tyyppi.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat