Akun auto

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Vaihtelee todella paljon muodot. Vaikeaa se on varmasti piirtää prikulleen samanlaisia kuin toisilla.

Sivut

Kommentit (41)

Vierailija

Ei niistä paljonkaan eroja löydy, enkä yleensä kiinnitä hirveesti huomiota sellasiin. Värierot kyl joskus pistää silmään.

Vierailija

hugala kirjoitti:Minun mielestä Akun auton väri ja muoto vaihtelevat eri piirtäjien kesken. Se on varmasti vaikeaa piirtää samanlaisesti joten en narise.<br />

<p />

Oletteko samaa mieltä?<br />

<p />

P.S Jos luet tämän, pyydän että vastaisit myös.:D:D:D:D:D:D:D:D::):):):):(:(:

Akun auto on aina punainen.

Vierailija

Taliaferron 313 on paras koska se keksi sen. Jos haluatte tietää enemmän Akun autosta kannattaa lukea Rosan tarina nimeltä Monikäyttöauto se on julkaistu kirjoissa Aku Ankan Lemmenkutsu ja Sammon Salaisuus.

Vierailija

Leevi96 kirjoitti:Lukekaapa taskari no:235, siinä Akun auto on ihan eri näköinen siinä ekassa tarinassa. :'

mä oon lukenu sen!

Vierailija

Niin vaihtelee. Muuten 313, American Bantam, on Akulle kaikki kaikessa, ainakin jos olet lukenut taskarin Vanha uskollinen johtotarinan, siinä 313 pelastaa Akun härän edestä! 313 on muutenkin minusta todella hyvä pikku pörisijä!

Vierailija

The Reaper kirjoitti:

hugala kirjoitti:Minun mielestä Akun auton väri ja muoto vaihtelevat eri piirtäjien kesken. Se on varmasti vaikeaa piirtää samanlaisesti joten en narise.&lt;br /&gt;<br />

&lt;p /&gt;<br />

Oletteko samaa mieltä?&lt;br /&gt;<br />

&lt;p /&gt;<br />

P.S Jos luet tämän, pyydän että vastaisit myös.:D:D:D:D:D:D:D:D::):):):):(:(:

<br />

Akun auto on aina punainen.

Juuh, mun mielest se on aina aikalailla saman näkönen

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat