millaisista keskusteluista pidätte?

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

kertokaa ja tehkää tästä keskustelusta sellainen!

Sivut

Kommentit (31)

_wonderlust_
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

akkarifani99 kirjoitti:asiallinen on kaiken alku ja juuri.:)<br />

:):):):):):):):):):):):):):):):):):)

...ja tästä on juuri tuo asiallisuus kaukana.

Kuten Mirkku sanoi, sellaiset keskustelut, joihin ei voi vastata yhdellä sanalla. Sellaiset, jotka kestävät aikaa ja herättävät keskustelua. Eivät mitkään Kumpi on parempi -tyyliset, jotka valitettavan usein ovat vielä aivan väärässä paikassa.

Vierailija

Joo, ne yhden sanan viestit niin ei niitä ole edes kiva lukea esim jossain "Aku vai Tulppu" keskustelussa joku sanoo sinne vain Tulppu niin onpas tosi mielenkiintoista.

Vierailija

niimpä SAMI-96! voisi edes kertoa vähän perusteluita että miksi valitsi juuri sen(käytin sun esimerkkiäs)... yhdensanan viestit on ihan turhia!!

Vierailija

No mukavassa keskustelussa ketään ei haukuta, puhutaan siististi ja asian mukaisesti, nuo kolme sääntöä ovat mielestäni ne sanotaan noita nyt vainna Sami-96: den kolmeksi säännöksi. Ja sitten siellä ei ole mitään yhden sanan viestejä.

Vierailija

Keskustelun pitää olla asiallinen kaikin puolin.

Keskustelu ei saa olla miljoonas samanlainen.

Ja siinähän nämä kaksi "kultaista" keskustelu sääntöä oli!

Vince
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

SAMI-96 kirjoitti:No mukavassa keskustelussa ketään ei haukuta, puhutaan siististi ja asian mukaisesti, nuo kolme sääntöä ovat mielestäni ne sanotaan noita nyt vainna Sami-96: den kolmeksi säännöksi. Ja sitten siellä ei ole mitään yhden sanan viestejä.

Joo, sitä mieltä minäkin olen. Ei oo kivaa haukua toisia tai tulla haukutuksi. Mä tykkään jutella asiallisesti.

Vierailija

Matilda Mac Ankka kirjoitti:niimpä SAMI-96! voisi edes kertoa vähän perusteluita että miksi valitsi juuri sen(käytin sun esimerkkiäs)... yhdensanan viestit on ihan turhia!!

Siitä vain en minä siitä pahastu.

Vierailija

Joo se on paljon kivempaa, tuli tänään myöhemmin vähän huonompi mieli kun olin väitellyt Ankkafani1: den kanssa.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat