Akulle uusi naapuri!

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Mä en vaihtais tulpun tilalle ketään. On vaan hauskaa kun ne riitelee ja taistelee keskenää.

Sivut

Kommentit (38)

Vierailija

Tulppua en vaihtaisi, mutta jos pitäisi hankkia toiselle puolelle naapuri, niin miten olisi Henni Hissula -Äkäinen vanha rouva, joka ei itse pidä meteliä, mutta jos naapurista kuuluu aivastuskin, niin hän ryntää heti ovelle räyhäämään ja uhkailemaan oikeustoimilla kotirauhan häirinnästä.

tupu,hupu,lupu ja rupu
Seuraa 
Liittynyt8.2.2011

Lainaus:
Re: Re: RE:Akulle uusi naapuri!

tuplanolla100 - 28.10.11 09:11 (ID 838461)

ha haa! ihan sama kuka tulpun tilalle tulisi akun ansiosta aina se sama kähinä

Vai niin?! No, tulisko Akulle jo´k ikinen päivä riitaa uuden naapurin kanssa jos se olisi Ankkalinnan Pormestari Piri Pösö?

Vierailija

Akulle uusi naapuri vai? Tiedän jo mahtavan naapurin, joka sattuu olemaan aa.fi-sivustoilla - se olen minä!

-Kultaparralla on kultainen parta

Vierailija

Lainaus:
RE:Akulle uusi naapuri!

Kynsilaukka - 15.06.08 09:15 (ID 100017)

Tulppua en vaihtaisi, mutta jos pitäisi hankkia toiselle puolelle naapuri, niin miten olisi Henni Hissula -Äkäinen vanha rouva, joka ei itse pidä meteliä, mutta jos naapurista kuuluu aivastuskin, niin hän ryntää heti ovelle räyhäämään ja uhkailemaan oikeustoimilla kotirauhan häirinnästä.

Juuri näin, tuo kuulostaisi "oikein hyvältä" Akun ja Tulpun välienselvittelijältä.. XD

Vierailija

Vaihdan mieltä: Mummon pitäisi olla sittenkin se naapuri, koska kun Roope-setä soittaa Akulle niin kun Mummo saa kuulla, niin se raivostuu :]. Nooh, tää oli mun idea... :].

-Kupari

Vierailija

Lainaus:
Re: Re: RE:Akulle uusi naapuri!

Kultaparta - 08.11.11 01:18 (ID 842359)

Vaihdan mieltä: Mummon pitäisi olla sittenkin se naapuri, koska kun Roope-setä soittaa Akulle niin kun Mummo saa kuulla, niin se raivostuu :]. Nooh, tää oli mun idea... :].

-Kupari

Se oli Kultaparta kuules hyvä idea:)Totahan voisi kokeilla:)

Vierailija

Lainaus:
RE:Akulle uusi naapuri!

Kynsilaukka - 15.06.08 09:15 (ID 100017) Tulppua en vaihtaisi, mutta jos pitäisi hankkia toiselle puolelle naapuri, niin miten olisi Henni Hissula -Äkäinen vanha rouva, joka ei itse pidä meteliä, mutta jos naapurista kuuluu aivastuskin, niin hän ryntää heti ovelle räyhäämään ja uhkailemaan oikeustoimilla kotirauhan häirinnästä.

Juuri toullainen sopisi Akun naapuriin. Todella hyvä idea.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat