Mistä taskarista lähtien sinulla on kaikki uusimpaan mennessä

Seuraa 
Liittynyt14.5.2008

Minulla on ainakin taskarista 235 kaikki uusimpaan taskariin asti. eli taskareitten 235-342 ei puutu yhtäkään

Sivut

Kommentit (29)

Vierailija

AKUHULLU97 kirjoitti:Mulla on vain taskarista 271. Mutta paljon ei puutu siitä että olisi sata uusinta taskaria.

Mul on numerota 288 kaikki tähän asti. Sit siinä onkin pieni 50 numeron väli kun kukaan perheestä ei keränny niitä silloin.

Vierailija

Ankkarock kirjoitti:Minulla on ainakin taskarista 235 kaikki uusimpaan taskariin asti. eli taskareitten 235-342 ei puutu yhtäkään

288-nykyhetki.

Vierailija

A.N.K.K.A kirjoitti:

AKUHULLU97 kirjoitti:Mulla on vain taskarista 271. Mutta paljon ei puutu siitä että olisi sata uusinta taskaria.

Mul on numerota 288 kaikki tähän asti. Sit siinä onkin pieni 50 numeron väli kun kukaan perheestä ei keränny niitä silloin.

No, nyt sitäkin välii tuli täytettyy kivan paljon, kun ostin divarist.

Vierailija

Mulla on taskarista 277 eteenpäin aina uusimpaan taskariin saakka, tosin väliltä taitaa puuttua kaksi taskaria.

Ankkarock
Seuraa 
Liittynyt14.5.2008

Toihan on paljon taskareita ilman että puuttuu yhtäkään. ei tarvi vähätellä AKUHULLU97 tunnen sellaisia joilla ei ole melkein kuin vain kaksi noilata väleiltä

Vierailija

Vain numerosta 342, enkä minä niitä kaikkia ole suoraan kaupasta ostanut, suurinosa on tullut mukaan ties mistä divareista ja kirppiksiltä.

Tokihan minulta löytyy sitten muitakin, vanhempia.

~ Viitta on voimaa

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat