Miksi Roope on niin pihi?

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Musta Roopen ei tarvis olla niin saita.Sehän on Akuankas maailman rikkain mies.

Sivut

Kommentit (32)

Vierailija

roopen omia sanoja käyttäen roopeankan elämä ja teot 1=minusta seikkailumme muisto on arvokkaampi kuin mikään mitä tällä lantilla saa.taidankin pitää sen.jä näin hän on ehkä arvatenkin tehynt jokaisen lanttinsa kohdalla

Vierailija

aaro hanhi kirjoitti:tää on turha keskustelu sanoo aaro hanhi

näin on roope on tehty pihiks eikä muuksi muutu

Vierailija

Lainaus:
Lupu10:

Roope on pihi, koska hänellä on niin paljon rahaa.

Ei. Hän haluaa vain saada lisää rahaa menettämättä yhtään omaa rahaansa.

Äsken oli mielessä kunnon, parempi vastaus mutta kerkesin jo unohtaa sen.

Vierailija

[quote]Re: Re: Miksi Roope on niin pihi?

Lupu10 - 18.04.11 04:17 (ID 739993)

Roope on pihi, koska hänellä on niin paljon rahaa.

Niin ny tiedätte sen joten lukottakaa tämä jos joku

sanoo jotain Vaikka ,niin,sitten minä...PIHH...MYRR...

Vierailija

Topicista sanon, että tämä on näitä joidenkin nostamia 08- topiceja, jotka ovat useimmiten tällaisia. Tokihan silloin oli käteviä ja hyviäkin topiceja.

Mielestäni vastauksenne ovat tieteellisesti vääriä, mutta mielipiteellisesti oikeita. Roope on pihi siksi, koska... Ajatelkaapa jos itse mestästäisitte rahaa kovalla työllä 50 vuotta ja menettäisitte ne lähes mitättömään asiaan, ainakin verrattuna siihen, miten paljon olette vaivaa nähneet. Roopehan oli ennen kultaryntäystä hirveän mukava henkilö ja sen aikana tuli yhä katkerammaksi. Juuri ja juuri Kultukin jaksaa välittää Roopesta. Olisiko muuten hyvä, jos Roope ja Kultu vielä kohtaisivat ja rakastuisivat? Tai että Roope näkee harhakuvia Kultusta ja joutuu sairaalaan? Nyt meni kyllä aiheen ulkopuolelle, mutta ihan sama. Aiemmin, kuten Aikahypylläkin, minulla oli mielessä paljon parempi vastaus ja ehkä oikeakin. Osaisikohan Rosakaan kertoa tätä? Barks osaa, mutta jos ei osaa, tälle vastaukselle ei ole tarkoitettu vastausta.

- J.A.C - J.Asiattomien Cauhu

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat