Tunnistatko piirtäjien käsialan?

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Minä tunnista Don rosan Carl barksi,heumansin veljeksien,vicarin,W van hornin,paul murryn,kari korhosen ja xavin käsialaa

Sivut

Kommentit (20)

Vierailija

Salwer1st/ kirjoitti:Yksilökysymyshän se on. Minulla menee varmasti kymmenenkin kertaa ennen kuin opin yhdistämään piirrosjäljen ja itse piirtäjän. Kuitenkin olen nyt alkanut huomata, että osaan kuitenkin yllättävän hyvin yhdistää ne. Mistähän moinen. Täytyy sitten vaan lisää pänttäillä piirtäjiä ja heidän piirrosjälkiään. Jos Ankka-harrastus jatkuu saatan kymmenen vuoden kuluttua osata yhdistää liki jokaisen piirtäjän ja piirrostyylin. Mistä sen tietää.

Tuttua minulle Salwer1st/.

Vierailija

Kyllä mä aika monen piirtäjän käsialan tunnistan, en jaksa luetella kaikkia. Tässä kuitenkin muutama: Don Rosa, Carl Barks, Kari Korhonen, Heymansit, Marco Rota, Daan Jippes, Lara Molinari, Bernado.

Vierailija

En tunnista monenkaan sillä en yleensä kiinnitä huomioon piirtäjän nimeä.Tosin kyllä Rosan,Barksin ja Rotan piirrokset tunnistaa,vaikka ei nimeä huomaisikaan katsoa,sillä niitä on niin monessa tarinassa.

Vierailija

Mainitsen tässä muutaman piirtäjän, jonka käsialan tunnistan, tosin en mainitse kuin muutaman niistä kaikista. Barks, Rosa, Korhonen, Rota, Cavazzano, De Vita, Fecchi, Andersen, Rodriquez, Ferioli, Murry, Bas ja Mau Heymans, Vicar, Esteban, Nunez, Strobl

Vierailija

Tunnen aika monen piirtäjän käsialan. Italialaisilla on aika samanlainen kädenjälki, paitsi esim. Rotalla tai Scarpalla.

Vierailija

Tunnistan nämä: 1.D Rosa 2.C Barks 3.K Korhonen 4.F Andersen 5.A Freccero 6.S Intini 7.A Gottardo 8.W van Horn 9.M Rota 10.M Heymans 11.L Molinari 12.Vicar 13.P Murry 14.L Gatto 15.M De Vita 16.R Scarpa 17.G Cavazzano 18.O Panaro 19.F Di´Ippito 20.Fecchi 21.F Guerrini

Taskusorsa
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Omasta mielestäni tunnistan hyvin piirtäjien jälkeä.Tunnistan ainakin Barksin,Rosan,Vicarin,Gattinon,Brancan,Stroblin,Hubbardin,Heymansit,Bernadon,Feriolin,Rodriquesin,Murryn,Scarpan,Fecchin,Cavazzanon,Korhosen,Miltonin,Andersenin,Miguelin,Marsalin... Ainakin nämä,mutta varmasti muitakin!

Vierailija

ankkakonda kirjoitti:rosan ja barksin käsialan tuntee kuka vaan ja tunnistan kaikki samat mtä tossa. tosin kyllä gavazzanon tyylikin on omaa luokkaansa

se ei oo viekään gavazzano se on cavazzano

Vierailija

Kaikkien nykypiirtäjien ainakin kymmenen vuoden säteellä sekä liudan italialaisnimiä ehkä 50-70. Huonoiten muistan ikivanhoja Ankka-lehden ja taskarin piirtäjiä. Piirtäjän jälki jää mieleen kahden kerran jälkeen. Ensimmäisellä kerralla jälki opitaan tuntemaan ja toisella kerralla opitaan jäljen tekijä, piirtäjän nimi.

Vierailija

Helpoiten tunnistan Don Rosan,Marco Rotan ja Vicarin.Muuten tunnistan:

Carl Barksin,Gattinon,Mau Heymansin ja Bas Heymansin,Feriolin,Daan Jippesin,Fecchin ja Nunezin.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat