Romano Scarpa: Voimamies Hessos (AATK 107)

Seuraa 
Liittynyt6.5.2008

Todella hyvä tarina. Arvosanksi 10-. Sivumääräkin oli semmoinen n.150, että Scarpa on siihen tosiaan käyttänyt aikaa. Kertokaapas omia mielipiteitänne.

Sivut

Kommentit (20)

Vierailija

Olen lukenut, mutten muista siitä enää juri mitään.On Scarpa muuten tehnyt vielä pidemmänkin tarinan; Soul 1988, se on yhden taskukirjan pituinen.(Tein siitä joskus keskusteluaiheenkin, mutta siitä ei puhuttu kauheesti:()

Salwer1st/
Seuraa 
Liittynyt6.5.2008

-Katajasydän- kirjoitti:Olen lukenut, mutten muista siitä enää juri mitään.On Scarpa muuten tehnyt vielä pidemmänkin tarinan; Soul 1988, se on yhden taskukirjan pituinen.(Tein siitä joskus keskusteluaiheenkin, mutta siitä ei puhuttu kauheesti:()

Eipä ole tästäkään puhuttu ainakaan liikaa.

Vierailija

Salwer1st/ kirjoitti:

-Katajasydän- kirjoitti:Olen lukenut, mutten muista siitä enää juri mitään.On Scarpa muuten tehnyt vielä pidemmänkin tarinan; Soul 1988, se on yhden taskukirjan pituinen.(Tein siitä joskus keskusteluaiheenkin, mutta siitä ei puhuttu kauheesti:()

No ei, mutta eipä ole tämä vielä hukkunutkaan tuonne viestimereen, niin kuin minun keskusteluni:(:I

Salwer1st/
Seuraa 
Liittynyt6.5.2008

-Katajasydän- kirjoitti:

Salwer1st/ kirjoitti:

No ei, mutta eipä ole tämä vielä hukkunutkaan tuonne viestimereen, niin kuin minun keskusteluni:(:I

Ei ole onneksi. Toivottavasti pysyy pinnassa mahdollisimman pitkään.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat