Hannu Hanhi, raivostuttava tarkoituksella??

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Hannu Hanhi on varmasti yksi aku ankan ärsyttävimmistä hahmoista, eikä ihme, sillä luodessaan Hannun Carl Barks halusi tuoda seikkailuihin hahmon jota lukijat lähes vihaisivat. Hannun ensi-esiintymisessä hannu oli vielä hyvin akunlainen, mutta lisätäkseen hahmon ärsyttävyyttä Barks keksi tehdä hannusta onnettaren suosikin. Näin barks varmisti, että hannun ja akun kisaillessa lukijat asettuivat akun puolelle..

Sivut

Kommentit (28)

Vince
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Taskusorsa kirjoitti:Mielestäni Hannu Hanhi on ärsyttävin hahmo Ankkalinnassa.On inhottavaa lukea monesti,kun Hannu aina voittaa Akun kaikessa.Lisäksi minua vihastuttaa se,että Iines on aina Hannun puolella serkusten riidoissa.

Ei se Iines sitten taida kovin hyvä tyttöstävä Akulle olla. Mun mielestä hänen pitäisi tukea Akua eikä Hannua.

Vierailija

joo hannu hanhi on ärsyttävä!!! se on onnettaren suosikki ja hirvee pullistelijaa että yököttäää!!!!!!"!ja ihan itsevarma kaikesta ja ärsyttää ku aku on aina niin epäonninen!!!1

Vierailija

hannu on itserakas!!!!!!!!!!!............ muttta jos hannua ei olis ois akkari varmaan ihan tylsä:(.. paitsi mist mä sen tiedän!:):):):)

Vierailija

Hannu on varmasti koko Ankkalinnan ärsyttävin asukas!!! Mua ärsyttää se Hannussa kun se on aina niin onnekas tai ei nyt ihan aina mutta todella usein. Akulla sais olla saman verran tuuria kuin Hannulla ja Hannulla taas saman verran epäonnea kuin Akulla. Hannu ei ole läheskään mun lempihahmo Aku Ankassa kuten varmaan muillakin ei Hannu ole lempihahmo.

Vierailija

Mielestäni Hannu on todella yksi ärsyttävimmistä henkilöistä, mutta koska hän on Barksin luomus, ei lehti olisi omansa ilman häntä. Sitä paitsi Akun satunnaiset voitot Hannusta ovat paljon tyydyttävempiä kuin jostakin muusta henkilöstä.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat