Kuinka paljon keskustelet?

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Kirjoitteletko viestejä tääl iha vaan huvin vuoks vai onko sul joku päämäärä esim. päästä ahkerimmat kirjoittajat -listaan tai jotain muuta. itselläni ei sinänsä ole mitään päämäärää vaan kirjoittelen täällä huvin vuoksi koska se on hauskaa. en välitä siitä pääsenkö ahkerimmat kirjoittajat -listaan tai muuta. entä te?

Sivut

Kommentit (69)

Vierailija

Minulla ei ole mitään päämärää täällä keskustelu alueella. Olen täällä siksi, että voisin jutella eri vuotiaitteni kanssa Aku

Ankasta. Olisihan myös aika kivaa saada joku netti-kamu, sillä ei minulla oikeita kavereita ole :(

MeRakastammeAnkkaa
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Otto94 kirjoitti:Kirjottelen pääasiassa huvin vuoksi. Mutta olis se hyvä jos pääsisi ahkerimmat kirjoittajat-listalla.

sama täällä mutta tuskin ikinä pääsen ahkerimmat kirjoittajat listalle kun saan olla niin vähän koneella

Vierailija

jl duck kirjoitti:olet silti kirjoittanut aika paljon lyhyellä ajalla SAMI-96

No lyhyellä ja lyhyellä ole täällä sivulla vain paljon ja niitä viestejä kasaantuu. Mutta ei minulla mitään tavoitetta ole.

Vierailija

mie huvikseen kirjoittelen ja ehkä joskus yritän päästä ahkerimmat kirjoittajat - listalle... :) en oo viel päässy

Vierailija

aika paljon p.s. sain 3-kertaa porttarin sen takii, kun mun serkku suuttu mulle ja paino ilmoita asiattomista viesteistä, törkeää, muuten mulla ois jo 1000 viestiä

Vierailija

jl duck kirjoitti:parempi ettei ole mitään tavoitetta koska sitten se voi jäädä tavaksi että haluu olla kaikessa ekana

tuo on kyllä totta ja tuota en ole edes ajatellut.

Vierailija

Ennen mulla oli tavoite päästä listalle, ja olinkin kolmantena aika kauan. Sitten tipuin pois listalta enkä ole jaksanut yrtittää uudestaan.

Vierailija

SAMI-96 kirjoitti:

jl duck kirjoitti:parempi ettei ole mitään tavoitetta koska sitten se voi jäädä tavaksi että haluu olla kaikessa ekana

niin no, ihmisellä on se kyky että jos tekee jotain monta kertaa, niin se jää tavaksi ja siitä on sitten vaikea päästä eroon esim. tupakan polttamisesta

Vierailija

jl duck kirjoitti:

SAMI-96 kirjoitti:

niin no, ihmisellä on se kyky että jos tekee jotain monta kertaa, niin se jää tavaksi ja siitä on sitten vaikea päästä eroon esim. tupakan polttamisesta

Sen tiesin ja se on niin.

Vierailija

En minua ei huvuttanut kirjottaa, vaan lueskelin. Nyt pari päivää sitten alko kirjoitusinto ja olis joskus kiva päästä listalle.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat