Piirrätkö Aku Ankkaa?

Seuraa 
Liittynyt6.5.2008

Eli piirtelettekö oikein sarjakuvia Akusta tai muista hahmoista? Minä ainakin. Tällä hetkellä minulla on kesken tarina Roopen nuoruusseikkailuista ja se sopisi Roope Ankan elämä ja teot kirjaan luvuksi 8d.

Sivut

Kommentit (25)

Vierailija

joskus piirtelen ehkä teen 2 albumi sarjaa aikuisena eka on sellanen ku touhon toilaukset toinen tupu hupu ja lupu ja kaikki siinä on pikkuankka tarinoita

Akuhullu97
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

ankka313 kirjoitti:Harvoin piirtelen..Mulla on lahjoja enemmänkin urheilun puolella ;) Haluisin lukee sen sun tarinan salwer1st ,se on varmasti hyvä!Toivotaan että susta tulee kuuluisa ankkapiirtäjä!Parempi kuin Don Rosa!! :D

Toivotaan että susta tulee kuuluisa urheilija! Parempi kuin esim. Ronaldinho tai Usain Bolt!!

Salwer1st/
Seuraa 
Liittynyt6.5.2008

ankka313 kirjoitti:Harvoin piirtelen..Mulla on lahjoja enemmänkin urheilun puolella ;) Haluisin lukee sen sun tarinan salwer1st ,se on varmasti hyvä!Toivotaan että susta tulee kuuluisa ankkapiirtäjä!Parempi kuin Don Rosa!! :D

Minusta ei tule Ankka-piirtäjää. Sen voin sanoa. Saat lukea sen sitten, kun tänne tulee (toivottavasti) jokin sarjakuvan piirto kilpailu. Laitan sen varmaan sinne (jos se tulee).

Vierailija

AKUHULLU97 kirjoitti:

Toivotaan että susta tulee kuuluisa urheilija! Parempi kuin esim. Ronaldinho tai Usain Bolt!!

Joo ois kivaa ku juoksisin kovempaa ku Usain Bolt!Sillä nopeudella pääsisi pitkälle pituudessakin! :D

Vierailija

Yritän piirtää ja olen aika hyvä siinä, mutta sitten kun lipsahtaa virhe... ja hups! Lipsahti toinenkin, ja sitten kuvista tulee aivan sen näköisiä, kuin sokea lepakko olisi piirtänyt ne.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat