Millaiseksi kuvittelet...

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

...Tämän sivun eri käyttäjät tuleeko teille joku mieli kuva sen mukaan mitä he ovat kertoneet? Vaiko kenties sen mukaan millainen heidän profiilikuvansa on , mutta tänne voi kirjoittaa millaiseksi heidät kuvittelet (ei sitten mitään pilkkaavaa).

Sivut

Kommentit (1392)

Vierailija

Ankkafani1 kirjoitti:Täällä oon, kävin syömässä.

Moi<3333 kiva kun et lähtenyt<333. Miksi muuten lähdit tänää aika semmin päivällä?

Vierailija

Salwer1st/ kirjoitti:

jl duck kirjoitti:millaiseks te kuvittelette mut?

12 vuotias, vihreä silmäinen, ruskeat keskikokoiset hiukset, ei laseja, hyvä koulussa ja keskipituinen.

hyvä arvaus. kaikki on oikeestaan oikein paitsi et en oo vihreäsilmäinen vaan sinisilmäinen ja mun hiukset ei oo niin kovin ruskeet ne on aika vaaleet mut on niis vähän ruskeeta

_wonderlust_
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Matilda Mac Ankka kirjoitti:salwer, mistä arvasit ton kaiken? melkein kaikki oikein! oon jo kertonu ittestäni vähän mutta nyt lisää:oon kyllä aika hyvä meijän luokassa ja ehkä parhaimmiston hännillä.. todellakin, OLEN KOVA SHOPPAILEMAAN.mä harrastan joo uintia,(niinkun profiilissa lukee) ja rakastan paljon kahta kissaani, paavoa ja elvistä.

Höh, minähän nuo arvasin eikä Salwer ; )

Salwer1st/
Seuraa 
Liittynyt6.5.2008

Tämä on LeenuLiinu&Tiinusta. Yritän tehdä siitä mahdollisimman todenmukaisen. Sinulla on ruskeat hiukset ja siniset silmät, ei silmälaseja ja olet 10-15v. Lempivärisi on lila.

Af1
Seuraa 
Liittynyt11.5.2008

Ja taas, tää on kolmas viesti samaan, siis oon tässä triplapostannut, ja toisella sivulla tuplapostannut, ei hyvälle näytä, ihan sama, jos hermoilee liikaa kaikki menee pieleen ;)

Sivut

Ketju on lukittu.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat