Mitäköhän sitä tekisi, jos joutuisi animaatioon?

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Eli siis, jos joutuisinkin johonkin animaatioon, mitä tekisin siellä?

Jos olisikin vaikka Tuhkimossa, joutuisi pian kai juoksemaan karkuun Luciferia? Tai auttamaan Tuhkimon mekon tekemisessä? Tai ehkä jopa auttamaan kuninkaan ylös lattialta?

Ei sitä koskaan tiedä.

Jos olisi kauhuelokuvassa, ei varmaan kannattaisi mennä talon sisään ja katsoa sen M-A-H-D-O-T-T-O-M-A-N kauniin taulun taakse, sillä sieltä tulisi pian joitain zombeja.

Itse minä haluaisin päästä siihen Miekka kivessä-elokuvaan.

Olisi tosi siistiä olla Arthurin ja Merlinin kanssa oravina ja kaloina! :)

Mitä mieltä te olette?

Sivut

Kommentit (17)

Vierailija

Paha kysymys, pitääpä miettiä; no, se voisi olla ihan hauskaa, jos olis sillein "ulkopuolisena" eikä vaikka yhtenä hahmona. Ois ihana päästä Keniaan Leijonakuninkaan luo :)

Vierailija

no enpä tiedä saattaisihan se olla kivaa jos joutuisi animaatioon mutta siellä saattaisi myös joutua ongelmiin niin ei se välttämättä olisi niin kovin hyvä idea. mutta olisi se silti kivaa

Vierailija

Saattaisihan se olla hauskaakin, paitsi että ei saisi päättää tekemisistään, kun ne pitäis tehdä siten miten ne tekijät pistäis tekemään. Ja saattaisi joutua pahoihin ongelmiin.

Vince
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

En tiedä mitä tekisin. Viidakkokirjassa mä heittäisin vitsiä Baloon kanssa. Mutta mieluiten mä olisin jossain Aku Ankka animaatiossa, sen kanssa olis kivaa viettää aikaa. :)

Vierailija

Olen usein unelmoinut että pääsisin animaatioon tai kirjaan. Jos pääsisin vaikkapa Tuhkimoon niin menisin aivan ensimmäisenä tutkimaan linnan ja sen jälkeen menisin päivälliselle. Siellä maistaisin kaikkea ja olisin oikein hienona. Sitten lähtisin kylään ja katselisin kaikkea. Sitten tekisin kaikkea muuta kivaa ja lopuksi menisin nukkumaan silkkivuoteeseen ja heräisin omassa vuoteessa jouluaattona tai omana syntymäpäivänä.:D

Vaikka animaatio olisi joku muu, niin tekisin silti nuo kaikki asiat vaihtamalla linnan paikaksi joka siinä animaatiossa olisi ja ruoka hetken. Ja silkkilakanat.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat