Millä hinnalla ootte ostanu Taskareita divareista?

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Niin, mihin hintaan ootte saanut esimerkiksi AATK 4 tai 5 jotka ovat alkuperäisinä? Tai mihin hintaan niitä 120-250 välisiä taskareita? Itte oon saanut 2 eurol ja ne on ollu tähän mennessä hyvä kuntoisia ja vähän luettuja. Paitsi tuplissa oon huomannu olleen suurimmat viat.

Sivut

Kommentit (67)

Vierailija

Kanahaukka kirjoitti:Myyrmannin Divarista on löytynyt kirjoja 1-13 väliltä alkuperäisiä kahden euron hinnalla, uskomattomalta kuulostaakin, halpoja ovat siksi kun sielä ei ymmärretä niiden arvon päälle yhtään.

Onko siellä edelleenkin alle sadan taskareita?

Vierailija

A.N.K.K.A kirjoitti:

Kanahaukka kirjoitti:Myyrmannin Divarista on löytynyt kirjoja 1-13 väliltä alkuperäisiä kahden euron hinnalla, uskomattomalta kuulostaakin, halpoja ovat siksi kun sielä ei ymmärretä niiden arvon päälle yhtään.

Onko siellä edelleenkin alle sadan taskareita?

kyllä löytyy varmaan joku 10 KPL

Vierailija

No täälläkään ei oikein ole divareita lähin Kiteellä jonne matkaa on 43km ja sieltä taskukirjoja saa hinalla 1.50kpl.

Vierailija

Ootteko muuten huomannu et ne taskarit, mitkä on yli nro 20, saa ihan muutamal eurol kun alle 20 taskareita joutuu melkee pulittaa kympin kipele. Mäkin sain tänään nro 21 Roope-setä voittaa pelin 2 euorol ja se oli vielä siisti kappale et siit ei ollu sivui repeytynyt tai ollu ruoan jämii painautuneena väliin.

Vierailija

Munkaan lähellä ei oo muita kuin Myyrmannissa oleva joka on 40km päässä ja yks serkkujen lähellä oleva divari jonne on matkaa 42km.

Vierailija

aaro hanhi kirjoitti:

A.N.K.K.A kirjoitti:

aaro hanhi kirjoitti:

A.N.K.K.A kirjoitti:Ootteko muuten huomannu et ne taskarit, mitkä on yli nro 20, saa ihan muutamal eurol kun alle 20 taskareita joutuu melkee pulittaa kympin kipele. Mäkin sain tänään nro 21 Roope-setä voittaa pelin 2 euorol ja se oli vielä siisti kappale et siit ei ollu sivui repeytynyt tai ollu ruoan jämii painautuneena väliin.

onko munkin on mannissa kävin tänää ostaa sieltä taskarin numero 21 ja mikin dekkari pokkari nro 7 tiäätkö et siel on myös iineksii

En oo käyny siel myyrmannissa mut aion kyl käydä kun oon kohta *****nu yhen divarin lähes kokonaan niistä taskareista mitä oon ostanu kahel kertaa. Oli aika onnellisen näköinen kun ollaan ostettu sieltä yli 70 taskarii. Ja sieltä löysin viel vuoden 1983 lehdet.

Ja tiedoks vaan et mullakin on se Mikin dekkaripokkari 7.

Tarkoitatko ostanu ja voisitko jättää sinne myrtsin divariin jotain taskareita 100-1 välillä.

Sori. Mä en ainakaan vähään aikaan tuu käymään siellä. Mut saatan tuoda jos voisit kertoo mitä ne antaa esimerkiksi taskari nro: 97?

Vierailija

Sori, en oo käyny siel mut oon kyl nähny yhes ja ainoossa divarisa missä oon käyny taskari 4. Sit siel oli myös taskarit 5,15 ja 21 jotka olivat vanhimmat mitä löysin. Nyt sieltä ei enään kyl löydy kun muutamia alle sadan ja vähän sadan yläpuolella kun oon ostanut sieltä yli 25 alle sadan taskareita. Sen takii kyl ehkä aion tulla sihen myyrmannin kirjadivariin.

Vierailija

A.N.K.K.A kirjoitti:Ootteko muuten huomannu et ne taskarit, mitkä on yli nro 20, saa ihan muutamal eurol kun alle 20 taskareita joutuu melkee pulittaa kympin kipele. Mäkin sain tänään nro 21 Roope-setä voittaa pelin 2 euorol ja se oli vielä siisti kappale et siit ei ollu sivui repeytynyt tai ollu ruoan jämii painautuneena väliin.

onko munkin on mannissa kävin tänää ostaa sieltä taskarin numero 21 ja mikin dekkari pokkari nro 7 tiäätkö et siel on myös iineksii

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat