Mikä on teidän vanhin taskari mitä omistatte?

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Ja lisäyksenä voitteko sanoo 5 vanhinta. Oon melko varma että tällänen kysely löytyy jostain mut kun oon niin uus et en tiiä mis sellanen ois.

Sivut

Kommentit (121)

Tapsa99
Seuraa 
Liittynyt7.9.2008

Siivosin tänä aamuna kirjahyllyä, ja laitoin Aku Ankan taskukirjat siellä vanhuus-järjestykseen ja paljastui, että Aku Ankan taskukirja 226. Löysät pois on vanhin. Se on 1999-luvulta eli siltä vuodelta milloin minä synnyin.

Vierailija

Oho, näköjään en ole päivittänyt omaa sarjaani tänne vaikka olenkin laittanut itse tämän topicin aluille, joten pitääpä sanoa. Eli minulla on alkuperäisinä 1,2,3,4 ja 5 vanhimmat taskarit mitä löytyy.

Jos tää nousee korkeelle että tämä näkyy ensimmäisellä sivulla, niin täytyy toivoo että ei tule heti parii kopioo jotka vaan vie tilaa.

Vierailija

aaro hanhi kirjoitti:NRO 21 on vanhin ja sit 56 74 105 108

Aaro hanhi, sun kannatas ehkä käydä pienempien kaupunkien divareissa, joissa ei käy niin paljon keräilijöitä (ellei joku alottaja osta heti kaikkii). Niis paikois on usein melko laaja ja monipuolinen Akkari tarjonta. Itte en tiedä kun 2 divarii joten sun kannattaa ottaa netin avulla selvää mistä löytyis divareita jotka on melko lähellä. Kirjoita vaikka Googleen Helsingin kirjadivarit tai Antikvariaatit.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat