HARVINAISIN TASKARI?

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Ehkä nro: 111 (ANKKALINNAN RALLI)

Oon lukenu sen joskus.

Kommentit (14)

Ankkarock
Seuraa 
Liittynyt14.5.2008

Luulen, että se numero 1 Mikki Kiipelissä on harvinaisin Taskukirja Suomessa, siis jos tarkoitat koko maailman harvinaisinta taskaria, niin ei ole tietoa. :?

Vierailija

Kyllä se taitaa olla joku niistä ihan ensimmäisistä taskareista, 1-10, Ykköstaskarin nimi oli vissiin Mikki kiipelissä. Ehkä se. Ei varmaa tietoa :)

Salwer1st/
Seuraa 
Liittynyt6.5.2008

TheZuwi kirjoitti:Kyllä se taitaa olla joku niistä ihan ensimmäisistä taskareista, 1-10, Ykköstaskarin nimi oli vissiin Mikki kiipelissä. Ehkä se. Ei varmaa tietoa :)

Mikki kiipelissä se on.

Vierailija

Kaikki alkupään ensipainokset lienevät melkoisen tyyriitä tänä päivänä. Ite olen koettanut kerätä tasaluvut/juhlanumerot: 50, 100, 175... Samoin Taskarin erikoisnumerot, esim. Olympiakuume, Kesäleski ym. ovat varmaan hiukka hankalammin saatavissa. Noin yleisesti ottaen harvinaisuus riippuu paljolti siitä, kuinka iso painos tiettyä kirjaa, lehteä tms. on otettu. Ja hyvässä kunnossa olevista maksetaan yleensä aina paremmin.

King
Seuraa 
Liittynyt5.8.2015

AATK #6. Onko tämä kyseinen painos harvinainen, kun on vuodelta 1970 ja suomenkielinen? Normaalisti se on 1971. Ja siinä lukee vaan "Printed in Italy by Arnoldo Mondadori Editore, Verona". Siinä ei ole mitään mainintaa suomalaisesta painopaikasta.

Raccoon
Seuraa 
Liittynyt21.12.2015

En tullut tänne mielipidettäni antamaan tai väittäään tätä harvinaisimmaksi, mutta mulla on tämä 'Kesäleski' 3D-laseilla ja 3D-sarjakuvalla

And God said:
"Let there be toasters. All toasters toast toast." and there were toasters.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat