ööh..taisin tehä jotain väärin...

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

oonko ymmärtäny tai tehny jotain väärin ku pelasin sitä karhukoplan trampoliini pelii ja sain tehtyy oman ennätykseni, niin siihen ei tullu mitää mitalii ja ku katoin profiilista ni se tulos ei kai ollu tallentunu sinne.voitteko auttaa? teinkö jotain väärin?

Kommentit (10)

Vierailija

Kerran, kun juuri sain hyvän tuloksen niin karhukoplalainen yhtäkkiä katosi!Sitä ei näkynyt sen jälkeen...

Ankkarock
Seuraa 
Liittynyt14.5.2008

mac ducky kirjoitti:Kerran, kun juuri sain hyvän tuloksen niin karhukoplalainen yhtäkkiä katosi!Sitä ei näkynyt sen jälkeen...

Mullakin on käynyt niin. Karhukoplalainen alkaa pomppia hirveätä vauhtia ja yhtäkkiä se joko liukuu ihan ylhäällä tai se on häipynyt pois ruudusta.

Vierailija

Matilda Mac Ankka kirjoitti:oonko ymmärtäny tai tehny jotain väärin ku pelasin sitä karhukoplan trampoliini pelii ja sain tehtyy oman ennätykseni, niin siihen ei tullu mitää mitalii ja ku katoin profiilista ni se tulos ei kai ollu tallentunu sinne.voitteko auttaa? teinkö jotain väärin?

Sitten se itse viestiin vastaus.. Voi olla, että lähdit pelistä ennenkuin tuli Game over? Silloin ne eivät tallennu..

Vierailija

Nykyään se ei häviä ruudusta olleskaa, kova pomppuvauhti johtuu vain siitä, että itse hölmöyksissään olette laittaneet sen konnan sinne rautojen ja laattojen väliin! Ja siitä trampoliinilta kierähtämisestä.. ei se siitä mene pois jos pitää tramppista paikallaan kun alkaa, siitä se pääsee takaisin peliin. Läpimenot ainoita bugeja, toivottaa nimimerkki. "listalla viidentenä".

Vierailija

KanadaX kirjoitti:Nykyään se ei häviä ruudusta olleskaa, kova pomppuvauhti johtuu vain siitä, että itse hölmöyksissään olette laittaneet sen konnan sinne rautojen ja laattojen väliin! Ja siitä trampoliinilta kierähtämisestä.. ei se siitä mene pois jos pitää tramppista paikallaan kun alkaa, siitä se pääsee takaisin peliin. Läpimenot ainoita bugeja, toivottaa nimimerkki. "listalla viidentenä".

Vaikka läpimenot olisivat ainoita bugeja niin voisi senkin asian korjata.

Vierailija

Nii mullekki käy... Se peli pitäis laittaa huoltoon! Karhukoplalainen liukuu pois trampoliinilta, alkaa pomppia yhtäkkiä kauheeta vauhtia, menee joittenkin läpi, yms...

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat