Ootteko saaneet Aku Ankan taskarin selkämys kuvan kokonaiseksi?

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Mä oon ainakin vuodet 2005-2006 ja 2007 selkämys kuvat kokonaisiksi.

Sivut

Kommentit (36)

Hiidenkirnu
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Ei ole minulla yhtään täyttä selkämys kuvaa, koska en keräile Taskareita. Eniten numeroita on kertynyt vuodelta -99 ja siltä vuodelta on 7 numeroa. Selkämys kuvassa oli tuonna vuonna Taikaviitta.

"Kukaan ei ole täydellinen ja minä olen täydellinen esimerkki siitä."
~Hirnu, epätäydellistä kirjoittamista foorumilla vuodesta 2008

Vierailija

Salwer1st/ kirjoitti:

jetzet kirjoitti:Mä oon ainakin vuodet 2005-2006 ja 2007 selkämys kuvat kokonaisiksi.

<br />

Samat löytyvät täältäkin. Sen lisäksi minulla on 4 uusintapainoksien selkämyskuvia.

Minulla ei ole kumpaakaan,mutta melkein.Lisäksi uusin(2008) selkämyskuva on paluu Karhuvuorelle taskaria vaille valmis!

Vierailija

aaro hanhi kirjoitti:PAKKO OSTAA KULTAKUORRUTUS.PAKKO OSTAA KULTAKUORRUTUS Kun minulta ei sitä löydy.

Siis ei pidäkään tän vuoden eka taskari oliki Onni potkii niin on tän vuoden selkämys kuva puolillaan

Vierailija

Monta olen kyllä yrittänyt,mutta en ole saanut kuin 2008 vuoden ja siitäkin puuttuu Paluu Karhuvuorelle.Aion muuten saada tämänkin vuoden selkämyskuvan.

Vierailija

Tukedi kirjoitti:Ei ole yhtään kokonaista, en ole edes yrittänyt saada.

Sama juttu mulla, eniten mulla on vuodelta 2002: 6 taskaria.

Vierailija

Kerään Aku ankkoja taskukirjoja niin satunnaisesti divareista, ettei niistä mitä minulla tällä hetkellä on muodostu mitää järkevää kuvaa.

En kerää AA-taskukirjoja järjestyksessä vaan enemmäkseen kannen perusteella kun huomaan jonkun kiinnostavan kannen ostan sen heti.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat