Studio-Ghiblin-tuotanto

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

katsotko niitä? musta paras on Naapurini totoro ja Hotaru no hakasta

Sivut

Kommentit (22)

Vierailija

Tsuki^^ kirjoitti:mac ducky: se ei oo mangaa vaan ANIMEA. Sami 96: Studio Ghiblin tuotantoa on yms. Henkien kätkemä, Kikin läettipalvelu, Kissojen valtakunta... yleisin ohjaaja on Hayao Miyzaki ^^

Se taitaa kyllä olla Hayao Miyazaki.. Tonari no Totoro on ainakin hyvä, olen nähnyt ainakin neljä muutakin.

Vierailija

MacPeruna kirjoitti:Tiedän mitä ne on ja ne on hyviä mut ne ei oo Disneyn joten ne ei valitettavasti nyt kyllä kuulu tänne.

Joo siinä oot kyllä ehfottoman oikeassa ettei ne oo Disneyn eikä ne tavallaan kuulu tänne, koska täähän on niinku lännen animaatioon ja muuhun sellaseen liittyvä saitti :) mutta ei kai tuo nyt niin haittaa, kiinnostuneet kommentoikoot =)

Vierailija

Ne on kaikki tosi ihania, oma lemppari on varmaan Liikkuva Linna, mutta onhan niitä muitakin katottu; Naapurini Totoro, Henkien kätkemä, Kikin lähettipalvelu, Maameren tarinat, Laputa- Castle in the Sky, Whisper of the Heart, Prinsessa Mononoke, Tulikärpästen hauta( tosi surullinen, mutta ihana<3), Kissojen valtakunta, Nausicaá of the Valley of the Winds( netistä löytyy vaikka mitä ;)) suosittelen kyllä sydämmelisesti katsomaan jos kiinnostusta on :)

Vierailija

mac ducky: se ei oo mangaa vaan ANIMEA. Sami 96: Studio Ghiblin tuotantoa on yms. Henkien kätkemä, Kikin läettipalvelu, Kissojen valtakunta... yleisin ohjaaja on Hayao Miyzaki ^^

Vierailija

Juu olen katsonut moniakin. Liikkuva Linna on oma suosikkini. Oon lukenu sen kirjankin, ja vaikka kirjat onkin aina elokuvaversioita parempia ni liikkuva linna on silti todella onnistunut.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat