Mitä ihmettä?

Vierailija

Pelasin Hessun hahmovisaa jossa minulla oli 2.mitali ja sain huonomman tuloksen, kun ennätykseni ja 2.mitali laski 3.mitaliin!Siis mitä ihmettä?

Sivut

Kommentit (52)

Vierailija

Vihdoin tuli vastaus ja siinä luki näin:Hei,

Kiitos palautteestasi. Pahoittelemme, että sudenpentumitalien jakamisessa on ollut häiriöitä. Olemme välittäneet tiedon viasta eteenpäin sivuston tekniseen ylläpitoon, ja sitä aletaan selvittää mahdollisimman pian.

Vierailija

Strato kirjoitti:hmm.. näyttää tosiaan siltä, et kaikilla on toi mitali juttu vähän sekasin. Kellään ei näy enää kakkos mitaleja ja kolmosen kohalla lukee, et "Hopealta on hyvä ponnistaa"

3 on hopee 2 kulta ja 1 taidat olla hakkeri

Vierailija

lauri lokki kirjoitti:

Strato kirjoitti:hmm.. näyttää tosiaan siltä, et kaikilla on toi mitali juttu vähän sekasin. Kellään ei näy enää kakkos mitaleja ja kolmosen kohalla lukee, et "Hopealta on hyvä ponnistaa"

3 on hopee 2 kulta ja 1 taidat olla hakkeri

hmm.. muistin kai sit väärin.. pahoittelen

djlordi
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

mac ducky kirjoitti:Pelasin Hessun hahmovisaa jossa minulla oli 2.mitali ja sain huonomman tuloksen, kun ennätykseni ja 2.mitali laski 3.mitaliin!Siis mitä ihmettä?

No jopas on outoa.

___Aku Ankka___
Seuraa 
Liittynyt17.6.2008

Mäki oon muuten lähettäny ankalisgalleriaan kuvii ja mun profiilis lukee et mull on kolmonen vaik siel lukee et "et ole osallistunut galleriaan" ja osa mun piirustuksist pitäiolla riipustettu

Tämmöinen vanha sivujen käyttäjä joka täällä käy piipahtamassa silloin tällöin!

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat