Postipulma

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Miten noita posteja saa noin paljon? Minulla on vain 15. HÖH!

Kommentit (15)

Vierailija

Otto94 kirjoitti:Pitää olla Aktiivinen, välillä saattaa tuntua että ei jaksa kirjotella tänne sivuille, mutta kirjoitan silti.

No mulla ei tuollaista tunnetta ole.

Akuhullu97
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Salwer1st/ kirjoitti:Aktiivinen pitää olla. Muuten niitä ei kerry. (Minulla taitaa olla sivujen paras viestien päiväkeskiarvo.)

No varmasti on! Oon hikisesti sun edellä:) (ohitit minut jo kerran)

Salwer1st/
Seuraa 
Liittynyt6.5.2008

AKUHULLU97 kirjoitti:

Salwer1st/ kirjoitti:Aktiivinen pitää olla. Muuten niitä ei kerry. (Minulla taitaa olla sivujen paras viestien päiväkeskiarvo.)

Niinhän se meni. Iltapäivällä olin muutaman tunnin edellä viestimäärässä. Huomenna uusi yritys.;)

Vierailija

Jos ei tee mieli kirjoittaa, ei sitä kannata tehdä postien kertymisen vuoksi, vaan odottaa että taas innostuu! Tänne on mielestäni ihana kirjoitella, vaikka minulla ei kovin montaa viestiä olekaan. Nyt en ollut kirjoitellut piiitkään aikaan, kun oli mm. ripari.

Vierailija

Akuhullu97 kirjoitti:

<br />

Hän on ohittanut minutkin jo monesti, tänään noin tunti sitten, ohitin hänet taas...:D heh, vaikka ei tämä kisa ole...

Vierailija

1011995 kirjoitti:Miten noita posteja saa noin paljon? Minulla on vain 15. HÖH!

No niitä saa vain jos kirjoittaa paljon ja eihän minullakaan muuten näin paljoa olisi.

Vierailija

Pitää olla Aktiivinen, välillä saattaa tuntua että ei jaksa kirjotella tänne sivuille, mutta kirjoitan silti.

Ketju on lukittu.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat