Resepti

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Keksi Pelle Pelottomalle uusi keksintö ja kerro mitä sillä tehtäisiin. Kerro minkä värinen, muotoinen ja kokonen se ois.

Sivut

Kommentit (25)

Vierailija

FRODO95 kirjoitti:miksei ikinä keskustelun alottaja kerro omaa ehdotustaan? No vaikka itse itsensä tekevä matikankoe. Hehheheahahahe tosta ois hyötyä mulle :D

Niin, olis hyvä jos keskustelun aloittaja tekis omat ehdotuksensa.

Vierailija

Pelle keksi kerran koneen, jolla säästi aikaa siten, että aina kun meni "turhaa" aikaa(esim. jonot) kone varastoi sen ja oli mahdollista päästä toiseen "maailmaan", ja "oikeassa" maailmassa meni vain muutama sekunti ollessaan lepäilemässä. Se oli niin mahtava keksintö, että sitä voisi kehittää. Eli tässä nyt ulkonäkö: Kone muistuttaa kaukosäädintä, jossa on vain kaksi nappulaa. Toista painamalla pääsee yksin matkaan, toista painamalla siellä voi tavata muitakin ihmisiä(alkuperäisessä ruuhka oli ongelmana). Koneita on saatavana kahden värisiä; vaaleansinisiä ja -punaisia. Malli on käteen sopiva, soikeahko. Muuta: Koje maksaisi maltaita;)!

A r s k a
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Itsestäänajava aina voittava ralliauto, näkö: Tavallinen maastourheiluauto, Saatavana kaiken värisenä, Saatavuus: Kohtalainen, Hinta: n.100000€. Sateenpoistaja, Käyttö: Kun sataa, se varastoi veden säiliöihin ja jäädyttää sen käteviksi jääkuutioiksi, joita voi sulattaa tai laittaa juomaan, Saatavuus: Harvinainen, Hinta: n.15000€. Itsestäänimevä mehupilli, Saatavuus: Melko hyvä, Hinta: n.0,50€ Nämä kaikki ovat mielikuvitusvehkeitä, eikä niitä oikeasti ole ostettavana, joten Ainoa paikka jossa näitä ehkä voi olla, on mielikuvitusmaailma. Enkä muuten osaisi itse rakentaa!:);)

Vierailija

miksei ikinä keskustelun alottaja kerro omaa ehdotustaan? No vaikka itse itsensä tekevä matikankoe. Hehheheahahahe tosta ois hyötyä mulle :D

Vierailija

Salwer1st/ kirjoitti:Vai, että Pellelle keksintö. Pelle hankkikoon rahansa omilla keksinnöillään.

Oon samaa mieltä Salwer1steen kanssa.

Vierailija

Kone: Läksykuulokkeet + kynä.

Toiminto:Sinun pitää ajatella läksysi(Pellehän on rehti eli ei keksi läksyjentekokonetta!:()ja kynä kirjoittaa ne!

Miten toimii:Kuulokkeet sieppaavat ajatuksesi ja johtavat ne kynään(joka toimii myös mp3-soittimena), joka kirjoitta ne ylös(, myös virheen poisto lisävarusteena!).

Hinta:217.53€.

Saatavuus: Kaikissa Elektroniikka-kaupoissa.

Saatavana vain neonvärisinä.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat