Alkaako kohta jo tympii kun akun nettisivut ei toimi kunnolla

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Muo ainakin alkaa tympii vois nää akun tyypit parannella näit sivui.mä kyl ymmärsin viel vähän aikaa sitten et tääl sivuil käy tosi paljon tyyppei mut liika on liika sanon mä.

Sivut

Kommentit (29)

Vierailija

Suosio on varmasti varsin tehokkaan mainonnan takia noussut. En tiedä sitten ovatko sivujen palvelimia uusineet, eli paljon ihmisiä -> parempi palvelin -> vähemmän tukkoiset sivut.

Vierailija

Tänäänkin juuri kuin olin lähettänyt Viestimaratoniin viestiä, niin tuli se "Koko ankkakansa ryntäsi...". Pahus!!!

Vierailija

::::::::::.Galleria ei oo toiminu melkee kuukautee ja kerranki nää ilmotti sivuille ei pääse mikäkäöhän on ongelmana?????:::::::..

Vierailija

No hei Musta Kaapu ei sun tarvii valittaa siitä meille, että teillä ei toimi kone hyvin. Ihan turhaa tehää keskustelu ees tämmösest aiheest! Mulla tää toimii oikein hyvin. NIIN!!!

djlordi
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

zafiiri kirjoitti:Aina Lauantaina tympäsee kun kaikki ankeää sivustolle yhtä aikaa ja sitten tulee säkäväkäpimaus.(6)

Ei se siitä johdu, että on paljon väkeä välttämättä. Nytkin esim. Akupedia on aika romu, kun painaa kaikki airtikkelit ei näy mitään. Ollut pian jo viikon varmaan se vika.

Vierailija

Puuh, nämä sivut ovat minulla olleet koko viikon todella säkävimpauksien vallassa ja eivät ole auenneet. Nyt näyttää hieman paremmalta. Joulukalenteriinkaan en ole voinut sen takia vastata... Tympii ja menen kohta, jos nämä eivät ala nyt mallikaasti toimimaan valittaan tonne toimitukselle palautteen kautta. Olisi niin mukava, jos nämä joskus toimisi huoletta. ^^

Vierailija

zafiiri kirjoitti:Aina Lauantaina tympäsee kun kaikki ankeää sivustolle yhtä aikaa ja sitten tulee säkäväkäpimaus.(6)

Niinpä! MULLA MENEE HERMOT!!!!!!!!!!!!! (h)

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat