Kenell on tapahtunu tällee?

Seuraa 
Liittynyt17.6.2008

Mä en saanu pelimitallej joten päätin tehä uuden käyttäjän jos ne sit vaikka tulis. Ei silti tullu. No mä yritin taas tehä sill mun toisell tyypill Akupedia mitalli, ku mä huomasi ett se mun sähköposti osote ei ollu oikee ku mä tyhmä olin menny vaihtaa seen jotta mä voin käyttä sit tähä käyttäjään. Täll käyttäjäll on mun koulun sähköposti osote ja it ku mä en päässy nii mä oon ollu täll nyt koko ajan. Sit mä menin kaverin luokse ja käytin tätä siellä. Mä menin pelaa pelej... ja arvatkaa mitä? aivan niin, siellä mä sain ne mitallit ku pelasin. Oisin vaa oottanu pari päivää nii oisin saanu siihen mun vanhaan ne mitallit.

Tämmöinen vanha sivujen käyttäjä joka täällä käy piipahtamassa silloin tällöin!

Kommentit (11)

Vierailija

Hei kamaan, akkari69. Etkö näe, että topic on yli vuoden vanha! Mistä sinä menit tällaisenkin kaivamaan? Ei aihe ole enää ajankohtainen, joten älä pliis nostele enää näitä vanhoja topiceja, ne vain tukkivat kauniin foorumimme.

Vierailija

Lainaus:
Re: Re: RE:Kenell on tapahtunu tällee?

Mörkömööpeli - 06.12.09 04:56 (ID 406714) Hei kamaan, akkari69. Etkö näe, että topic on yli vuoden vanha! Mistä sinä menit tällaisenkin kaivamaan? Ei aihe ole enää ajankohtainen, joten älä pliis nostele enää näitä vanhoja topiceja, ne vain tukkivat kauniin foorumimme.

Samat sanat!:(

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat