taskarin kerääjät

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Miksiköhän taskukirjoja ei voi tilata tai ostaa laajasta valikoimasta.

Palapeilin kerääjille olisi hyötyä...

Sivut

Kommentit (24)

Vierailija

Mitä siitäkin tulee jos kaikki voi vaan tilata kotiin, jotain hohtoa pitää olla ku bongaa kaupas uuden taskarin..

Vierailija

Aivan, minä ainakin tilaisin heti, jos se olisi mahdollista. Valikoimasta olisi hyvä napata puuttuvat numerot ilman, että tarvitsisi juosta mailman ympäri niitä löytääkseen.

Vierailija

Itsekkin olen intohimoinen Taskarikeräilijä ja omista niitä jo muutaman hyllyllisen. Sellainen tilauspalvelu olisi kieltämättä kätevä.:-)

Vierailija

salwer1 st/ ei millään pahalla, mutta netissä on kyllä muutama kirjakauppa ja tosiaankin kirjoja voi tilata esim. tää akuankan web-sivu ja suomalaisen kirjakaupan web-sivu ja eikö keräämisestä menisi maku, jos kaikki puuttuvat osat saisi helposti netistä?

Vierailija

Aloin keräillä taskareita kun olin 6. mietin et kuinka voisin saada niitä vanhempia kun niitö ei (ainakaan silloin) löytynyt netistä nettikaupoista. No olin sitten yksi viikonloppu mummolassa ja kävin hakemassa kellarista jotain, ja huomasin vanhan laatikon jossa oli vanhoja taskareita joita minulta puutui. Kun kysyin mummoltani että kenen ne olivat, ja sain yllättyä kun ne olivat äitini! vein ne kotiin ja nyt minulla on kaikki taskarit. En tosin ole lkenut vielä aivan kaikkia...

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat