Julle Ankanpään kunniamitali

Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Ei sitä ole kenelläkään, en ole edes varma että miten sen voi saada.

Sivut

Kommentit (22)

Vierailija

Saakohan sellaista edes jos on Akkarin sivun Pelit§Puuhat,Akupedian ja keskustelun kaikkien aikojen paras,ei varmaan.Mitenköhän sellaisen saa,ei varmaan mitenkään.

Vierailija

Ankkafani1:Mitalit ykkös-tasolla tai on saanut jonkun taivuteltua tai on saanut nämä sivut jotenkin muuttumaan... jos ymmärsitte, siis, mitalit ykköselle on selvä, ja tarkoitin, että jos tekee jotain niin huomattavaa että se muuttaa näitä sivustoja.

Olen samaa mieltä Ankkafanin kansa!

djlordi
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Taikaviitta 1 kirjoitti:Saakohan sellaista edes jos on Akkarin sivun Pelit§Puuhat,Akupedian ja keskustelun kaikkien aikojen paras,ei varmaan.Mitenköhän sellaisen saa,ei varmaan mitenkään.

Kyllä senkin mitalin jotenkin saa.

Vierailija

Tekee hyviä parannusehdotuksia, tosin sittenb vielä mitalit ykköstasolla, minulla on vasta kaksi ykköstasolla.

Vierailija

Ankkafani1 kirjoitti:Mitalit ykkös-tasolla tai on saanut jonkun taivuteltua tai on saanut nämä sivut jotenkin muuttumaan... jos ymmärsitte, siis, mitalit ykköselle on selvä, ja tarkoitin, että jos tekee jotain niin huomattavaa että se muuttaa näitä sivustoja.

No mun on kai turha selittää kun teit sen jo noin hyvin ;).

Af1
Seuraa 
Liittynyt11.5.2008

Mitalit ykkös-tasolla tai on saanut jonkun taivuteltua tai on saanut nämä sivut jotenkin muuttumaan... jos ymmärsitte, siis, mitalit ykköselle on selvä, ja tarkoitin, että jos tekee jotain niin huomattavaa että se muuttaa näitä sivustoja.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat