Postit???

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Heippa mä kuulostan varmaan avutomalta mut mistä voi lukea itselleen tulleita posteja täältä, oon yrittäny essiä mut e vaa löydy :(

(ps.vastatkaa pian)

Kommentit (13)

Vierailija

Ei omia posteja oikeen voi lukea mahdotonta, profiilista voi nähdä muutamat viimeisimmät keskustelut, ei täällä ole sellaista mitä Smile tarkoitti, posteja ei voi lukea, ne on vain määre kuinka paljon on postittanut kirjoituksiaan.

Vierailija

Tarkoitat varmaan PM:mejä (Priviate Message) (Suomenkielisenä YV Yksityis viesti)? Niitä täällä ole. Toivotaan, että tulevaisuudessa tulee.

Vierailija

Juu ku kirjauduin sisään ni luulin et tää posti ois semmonen et laitetaan kirjotus ja sit siihen vastattaaan niin ku postis mut te ootte viisastaneet minua eli kiitos siittä ;)

Vierailija

Ahaa. Siis nyt on kyseessä se, kun Smile on kysynyt jossain keskustelussa kysymyksen, ja sitten hänen täytyisi päästä näkemään vastaus, vaikka postia on tullut samaan ketjuun jo roppakaupalla lisää.

Sori, tää sivusto ei ole vielä niin kehittynyt, että sulle tulis joku ilmotus tai linkki, josta pääsisit katsomaan , kun joku on vastannut viestiisi. ---> täytyy vaan etsiä ketjusta oikea kohta...

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat