Meniköö, teillä sivut äsken sellaisiksi että ette voineet keskustella?

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Niin otsikko on kysymys.

Sivut

Kommentit (23)

Vierailija

Joo niin minullakin kävi kaikki viestitkin mitä jotkut olivat kirjoittanee niin käyttäjien nimet olivat tälläisiä (kopioin yhden c3DG54872vh4j5k7k-3,gjKX2

Ankkarock
Seuraa 
Liittynyt14.5.2008

SAMI-96 kirjoitti:Joo niin minullakin kävi kaikki viestitkin mitä jotkut olivat kirjoittanee niin käyttäjien nimet olivat tälläisiä (kopioin yhden c3DG54872vh4j5k7k-3,gjKX2

Adzilla oli vähän ton tyyppinen tunnus äsken

Ankkarock
Seuraa 
Liittynyt14.5.2008

Mulla kävi niin kun mä menin pois täältä nettisivuilta laittamaan sähköpostiviestiä kun olin kirjautuus niin siihen tuli sellasta siansaksaa vai oliko se englantia

Vierailija

Ankkarock kirjoitti:

SAMI-96 kirjoitti:Joo niin minullakin kävi kaikki viestitkin mitä jotkut olivat kirjoittanee niin käyttäjien nimet olivat tälläisiä (kopioin yhden c3DG54872vh4j5k7k-3,gjKX2

Joo tämä minkä kopioin oli omani keskustelusta Akkarin sivustoa ja...

Vierailija

Ankkarock kirjoitti:

Joo mun profiilikuva oli muuttunut c3DG54872vh4j5k7k-3,gjKX2 ja sen tyypin teksti!

Mä en sit voinu kirjottaa ollenkaan tuli vaan järjestelmävirhe, kurkkasin omaan profiiliin ja siel luki profiili hetkeksi pois käytöstä!!!! KÄÄK! Sen jälkeen en päässy kirjautumaan ollenkaan.

LÄhetin palautettakin asiasta oliko se sen c3DG54872vh4j5k7k-3,gjKX2 syy ja mikä se sellanen tyyppi ees on?

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat