mitä mieltä olette kultu kimalluksesta?

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

kultu kimallus esintyy harvoin akkarin sivuilla. useimmiten don rosan tekemänä. mitä mieltä olette kultu kimalluksesta? itse minun mielestä hän on kaunis ja ainut joka on voittanut roopen sydämmen. kultu asuu clondykessa (ainaki on asunut) kimallus on pitänyt kauppaa clondykessa.Ja kertokaa vielä mitä mieltä olette don rosasta. don rosa on mielestäni parhain elossa oleva piirtäjä ja käsikirjoittaja. parasta laatuaan. entä onko teillä roopen elämän kertoja? minullä on ja ne on ehdottomasti parhaita don rosan tekemiä sarjoja . Entä teidän mielestänne? carl barks kaan ei ole hassumpi vai mitä mieltä olette? käyttekö tallini.fi tai lemmikki.se sivuilla palautetta!mikä on mielestänne paras akkarissa oleva hahmo? minun on kultu kimallus tai iines tai minni. tupu lupu ja hupu kin on kivoja jos haluatte alkaa sähköpostikaveriksi niin pankaa palautetta.(mihin?)sähköpostini on :antakaa te eka. niin alan kaveriksi 100% varmuudella . en muuten ole 16 vuotias vaan siihen on tullut väärä ikä olen saat tietää jos rupeat kaveriksi.mistä piirtäjästä ette ainakaan pidä minä en pidä kauheasti jostakii ei tule nyt mieleen. sanokaa jos ette pidä kari korhosesta. palautetta.

Sivut

Kommentit (19)

Vierailija

ok, mutta kalseampi kuin hirven kaula jäätikkö, niinkuin roopekin toteaa, Don Rosan piirtämässä White Agony Creekin vangissa

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat