Parannuksia foorumille

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Voisitte lisätä PM:mät (Priviate Message) ja Online listan. Miksi? Koska olisi kivaa lähettää toisille viestejä joita muut eivät voi lukea. Online lista olisi hyvä, koska näkisi ketkä ovat Onlinessä.

Sivut

Kommentit (26)

Vierailija

Olen saanut uusia ideoita: Yhdessä viestissä käytin [] -merkkejä eivätkä ne toimineet!, Oma avatar, ENTER -näppäin ilmeisesti ei toimi täällä, koska

(Olen nyt painanut 20 kertaa ENTER -Nappulaa) Olen testannut, mutta joskus se toimii. Sitten käyttäjä voisi valita haluaako kuvalliset hymiöt pois, sillä ne häiritsevät (Esim: sain 4:sen, sain 4:Sen)

Vierailija

Unohdin sanoa, että myös allekirjoitus voisi olla (Se on viestin alla jossa on vaikka käyttäjä ZSAnakan oma mielipide Aku Ankasta. Sitten oman viestin poisto mahdollisuus.

djlordi
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Tukedi kirjoitti:Aktiivisimmat kirjoittajat-lista pidemmäksi, pari uutta peliä ja mahdollisuus arvostella muita käyttäjiä esim. Ankannaamojen avulla.

Nuo on tosi hyviä ehdotuksia kaikki!

Vierailija

djlordi kirjoitti:

Tukedi kirjoitti:Aktiivisimmat kirjoittajat-lista pidemmäksi, pari uutta peliä ja mahdollisuus arvostella muita käyttäjiä esim. Ankannaamojen avulla.

Nuo on tosi hyviä ehdotuksia kaikki!

Jep! Aivan!

Vierailija

Aktiivisimmat kirjoittajat-lista pidemmäksi, pari uutta peliä ja mahdollisuus arvostella muita käyttäjiä esim. Ankannaamojen avulla.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat